Moderatorzy: Basiek70, służby porządkowe
edzia pisze:Takie do zastosowania na co dzień.
edzia pisze: A jak to się potem ma do oceniania?
Ten zdolny ma np. bdb za zrobienie trudnego zadania i tensłabszy też ma bdb ale za zrobienie łatwego?
dushka pisze:Chiczi - a ty tylko oligowcem na polskim jesteś?
dushka pisze:Za to dobrze by było, gdyby potrafiła prawidłowo słowa odmienić, prawda?
dushka pisze:Koma - a ja się pozwolę nie zgodzić Jeśli uczeń ma wyłącznie dostosowanie wymagań - to oczywiście masz rację. Ale już uczniowie z lekkim upośledzeniem mają materiał obniżony, co za tym idzie - nieco niższy stopień trudności zadań. I tak przykładowo - zdrowe dziecko dostanie krzyżówkę z hasłami do czytania, mniej sprawne - obrazkową.
chiczi pisze:dushka pisze:Za to dobrze by było, gdyby potrafiła prawidłowo słowa odmienić, prawda?
Oczywiście Jeżeli dobrze odmieni wyraz, a nie będzie w stanie powiedzieć, jaki to przypadek, to w dorosłym życiu nikt jej za to głowy nie ukręci, a dogada się nawet z panią w urzędzie. Nabędzie umiejętności odmiany wyrazów i o to przecież chodzi