Nauczyciele pamiętajacy stan wojenny...

jak sobie z nią radzić, jak uniknąć rutyny

Moderatorzy: Basiek70, służby porządkowe

Mooonka
Posty: 2
Rejestracja: 2007-09-05, 22:13

Nauczyciele pamiętajacy stan wojenny...

Postautor: Mooonka » 2007-09-06, 12:04

Mam na imię Monika i jestem studentka czwartego roku etnologii, współpracuje z doktorem Marcinem Kępińskim z łódzkiego Instytutu Antropologii Kultury przy Uniwersytecie Łódzkim...
Poszukujemy nauczycieli chętnych do rozmowy na temat tego jak wyglądało ich życie i praca zawodowa w latach osiemdziesiątych... szczególnie nauczycieli mieszkających w Łodzi (chociaż możliwa jest również rozmowa poprzez internetowy komunikator gadu gadu czy tez Skype). Być może znacie Państwo kogoś, na przykład z rodziny kto byłby chętny o tym porozmawiać. Bez Państwa pomocy prowadzenie takich badań jest niemożliwe... gorące pozdrowienia dla wszystkich... :D

Awatar użytkownika
malgala
Posty: 8170
Rejestracja: 2007-07-30, 18:50
Kto: nauczyciel
Przedmiot: Matematyka
Lokalizacja: łódzkie

Re: Nauczyciele pamiętajacy stan wojenny...

Postautor: malgala » 2007-09-06, 14:47

Mooonka, myślę że jeden post wystarczy. Kto ma chęć odpowie i nie ma potrzeby powtarzania tego samego w różnych miejscach.
A wracając do tematu, to praca wyglądała wtedy tak samo jak i przed stanem wojennym. Lekcje, zajęcia pozalekcyjne, zbiórki harcerskie, a nawet na dalekie kilkudniowe wycieczki uczniowie jeździli.

Mooonka
Posty: 2
Rejestracja: 2007-09-05, 22:13

Re: Nauczyciele pamiętajacy stan wojenny...

Postautor: Mooonka » 2007-09-06, 15:29