Moderatorzy: Basiek70, służby porządkowe
Adriannn pisze:Za co? Za opisywanie tego jak wygląda rzeczywistość?
Adriannn pisze:Nawet na prywatną wiadomość ludzie mi piszą, że niestety się tutaj nie dogadam z szanownym gremium...
miwues pisze:Dodam jeszcze, że znam parę forów branżowych dotyczących innych profesji, gdzie za propagowanie tak lekceważącego stosunku do branży i kolegów po fachu taka na przykład aania zostałaby postawiona do pionu w sposób dużo bardziej zdecydowany.
miwues pisze: Do dyskusji tutaj trzeba mieć praktykę w nauczaniu oraz wychowaniu uczniów.
Jolly Roger pisze:Mają rację.
Jolly Roger pisze:Nowoczesna pedagogika wyrzyna ostatnich Mohikan. Jedni sami odchodzą, drugich system przemieli jak Cytryn(ę), a nieliczni co jeszcze próbują trzymać fason wyglądają coraz dziwaczniej.
Adriannn pisze:vuem i inni, myślę, że czas się pogodzić z faktem, że na rynek pracy wchodzi nowa jakość ludzi zaangażowanych bardziej od Was w swoją pracę? Młodych, ambitnych? Może czas już odejść, ustąpić miejsca i przestać pisać śmieszne, niesprawiedliwe treści? Nie jesteście od nas ani lepsi, ani gorsi. Jesteście tacy sami. .
Adriannn pisze:I nie zmieni tego nic, nawet jak dalej będziecie się wzajemnie tutaj dowartościowywać i spychać całą winę za kiepski poziom polskiej szkoły na ludzi, którzy jeszcze nie zdążyli dobrze wejść na ten rynek.
Adriannn pisze:Jestem przekonany, że ja i moi rówieśnicy (nie wszyscy) wykonujemy swoją pracę znacznie bardziej sumiennie niż wielu wypowiadających się krytycznie na mój temat. Nie mam rodziny, nie zajmuję się domem, mam dużo czasu, który wkładam w tę pracę, na pewno więcej od Was.
Trzeba dużej dojrzałości do takiego myślenia. Kłaniam się nisko.katty pisze:ja, jako nieopierzony kurczak, z dużą pokorą słucham ich rad i nawet czasem lubię być opierniczona przez nich od góry do dołu, bo wiem, że ta krytyka jest konstruktywna, oni znają się na rzeczy jak mało kto i warto czerpać z ich doświadczenia. Zdaję sobie również sprawę z tego, że krytykę i rady uzyskuję dlatego, że widzą we mnie jakiś potencjał.