czy tacy jesteśmy?

i nie tylko

Moderatorzy: Basiek70, służby porządkowe

Awatar użytkownika
renati23
Administrator
Posty: 3073
Rejestracja: 2007-06-08, 18:48
Przedmiot: Inne

czy tacy jesteśmy?

Postautor: renati23 » 2007-06-14, 21:34

czy uczniowie tak nas widzą?
Załączniki
nauczycielx.gif
co o tym sądzicie?
nauczycielx.gif (30.92 KiB) Przejrzano 29040 razy

Galileuszka
Posty: 1
Rejestracja: 2007-06-08, 22:51

Re: czy tacy jesteśmy?

Postautor: Galileuszka » 2007-06-16, 11:04

Nie jestem jeszcze nauczycielem i w sumie jeszcze troche lat upłynie zanim nim - mam nadzieję- zostanę ale pragnę odpowiedzieć na pani pytanie.

ABSOLUTNIE NIE! Czasami uczniowie sie złoszczą na nauczycieli wyjdą z klasy i wiązankę równą puszczą ale w rzeczywistości każdy w głębi serca wśród nauczycieli wybiera sobie swój autorytet, swojego idola na którym się wzoruje. Chociaż czasem uczniowie mówią na nauczycieli że są tyranami i nie wiadomo czego chcą tak naprawdę tak nie myślą. Wiem coś na ten temat, przez całe liceum darliśmy koty z naszą wychowawczynią a innym zaś dokuczaliśmy ale na koniec spotkałam się z wypowiedzimi kolegów i koleżanek "wredna była ale w rzeczywistości fajna babka, na ludzi nas wyprowadziła, zawsze o wszystkim myślała" etc. Ja sama znalazłam w moim liceum fantastycznych nauczycieli których przynajmniej niektórych nigdy nie zapomnę. Znalazłam również wzór do naśladowania dzięki któremu wiele zrozumimałam:D nauczyłam się.

Chętnie wróciłabym do liceum do tych "wrednych tyranów" którym być może zostnę w przyszłości :D gdyż dzieki nim wyszłam na ludzi :D

Awatar użytkownika
agat007
Posty: 233
Rejestracja: 2007-06-16, 20:32

Re: czy tacy jesteśmy?

Postautor: agat007 » 2007-07-11, 17:06

tak większość uczniów docenia swoich nauczycieli dopiero po czasie :cry:

Awatar użytkownika
renati23
Administrator
Posty: 3073
Rejestracja: 2007-06-08, 18:48
Przedmiot: Inne

Re: czy tacy jesteśmy?

Postautor: renati23 » 2007-07-28, 18:14