Hipoteza przy pracy podyplomowej

kącik miłośników "królowej nauk"

Moderatorzy: Basiek70, służby porządkowe

goosiek88
Posty: 2
Rejestracja: 2009-12-30, 12:19
Kto: nauczyciel
Lokalizacja: wielkopolskie

Hipoteza przy pracy podyplomowej

Postautor: goosiek88 » 2017-02-08, 17:15

Jestem w trakcie pisania pracy podyplomowej na kierunku edukacja wczesnoszkolna, tytuł mojej pracy Najczęściej stosowane zabawy matematyczne na lekcji matematyki w klasie drugiej szkoły podstawowej.
Zastanawiam się nad postawieniem hipotezy do moich
Problemem badawczym mojej pracy jest pytanie
Jakie najczęściej stosowane są zabawy matematyczne na lekcjach matematyki wśród uczniów klasy drugiej szkoły podstawowej.

Po sformułowaniu problemu głównego, wyróżniłam dwa problemy szczegółowe.
1. Ile czasu poświęca się na zabawy matematyczne podczas lekcji?
2. Jak często organizowane są zabawy matematyczne podczas zajęć w klasie drugiej szkoły podstawowej?

W celu poznania odpowiedzi na interesujące mnie problemy postawiłam
następujące hipotezy:
1. Czas przeznaczony na zabawy matematyczne podczas lekcji powinien zostać wydłużony.
2. Dwa razy w tygodniu są organizowane zabawy matematyczne podczas lekcji matematyki.


Co myślicie o tych hipotezach? Moja praca mgr była typowo naukowa. Nie mam kompletnie pojęcia czy dobrze to zrozumiałam.

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
linczerka
Posty: 4405
Rejestracja: 2011-11-04, 19:49
Kto: nauczyciel
Lokalizacja: Polska

Re: Hipoteza przy pracy podyplomowej

Postautor: linczerka » 2017-02-08, 17:23

goosiek88 pisze:Jakie najczęściej stosowane są zabawy matematyczne na lekcjach matematyki wśród uczniów klasy drugiej szkoły podstawowej.

Problemy szczegółowe mają się nijak do tego. Nie badasz czasu i częstotliwości stosowania zabaw tylko ich rodzaje i formy.
Inna rzecz, to dyskusyjny temat pracy, no, ale jak masz zatwierdzony to ok. Kontrowersyjne w EW jest określenie "na lekcjach matematyki".
Trzeba umieć iść słoneczną stroną życia


Wróć do „Matematyka”