Zgubiona praca w konkursie matematycznym Kangur

kącik miłośników "królowej nauk"

Moderatorzy: Basiek70, służby porządkowe

brewster223
Posty: 1
Rejestracja: 2019-05-19, 11:27
Kto: nauczyciel
Przedmiot: Matematyka, Wychowanie fizyczne
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie

Zgubiona praca w konkursie matematycznym Kangur

Postautor: brewster223 » 2019-05-19, 11:49

Witam, piszę o pomoc w sprawie zgubienia pracy mojego ucznia w konkursie Kangur.

Do konkursu w mojej szkole przystąpiło 21 uczniów. Gdy pojawiły się wyniki dostępne tylko dla Szkolnych Opiekunów Konkursu, zauważyłam, że uczniów na liście jest tylko 20. Po skontaktowaniu się z organizatorami dowiedziałam się, że sprawdzą oni jeszcze raz prace, czy przypadkiem ta gdzieś się nie zgubiła. Dostałam odpowiedź, że wysłali oni do sprawdzenia wszystkie prace, które zostały im dostarczone, więc wina nie leży po ich stronie. Jestem pewna, że do koperty wkładałam 21 prac (jako świadków mam uczniów). Co więcej, bardzo zależy mi na wyjaśnieniu całej sprawy, ponieważ praca, która zniknęła była mojego najlepszego ucznia (tegoroczny laureat konkursu przedmiotowego z matematyki). Po samym konkursie Kangur był naprawdę z niego zadowolony. Gdy ukazały się prawidłowe odpowiedzi na stronie Kangura, pochwalił się, że będzie miał 100% (odpowiedzi miał zaznaczone również na swoim arkuszu, wysyłane są tylko karty odpowiedzi).

Może miał ktoś z osób na forum taki problem? Został rozwiązany? Po odpowiedziach organizatorów mam wrażenie, że nie zależy im zbytnio na rozwiazaniu problemu, a uczeń jak na razie jest ogromnie rozczarowany.
Może ktoś wie, gdzie oprocz organizatorow moge prosić o rozwiązanie problemu?
Proszę i z góry dziękuje za wszelkie rady i opinie.

Awatar użytkownika
Ritter von Rodewald
Posty: 240
Rejestracja: 2017-06-17, 15:50
Kto: nauczyciel
Przedmiot: Język niemiecki
Lokalizacja: dolnośląskie

Re: Zgubiona praca w konkursie matematycznym Kangur

Postautor: Ritter von Rodewald » 2019-05-24, 13:17

Fakt - przykra sprawa.
Na powodzenie w osiągnięciu zakładanego celu wpływa wiele czynników, takich jak: osobowość odbiorców, ich wiedza o świecie, kontekst sytuacyjny bądź przyjęte normy postępowania.


Wróć do „Matematyka”