angielski w przedszkolu i I-III

czyli miejsce dla filologów

Moderatorzy: Basiek70, służby porządkowe

Emilia11
Posty: 1
Rejestracja: 2018-04-23, 01:49
Kto: nauczyciel
Przedmiot: Język angielski
Lokalizacja: łódzkie

angielski w przedszkolu i I-III

Postautor: Emilia11 » 2018-04-23, 02:13

Jestem nauczycielką języka angielskiego w szkole podstawowej. Ukończyłam jednostopniowe studia magisterskie o specjalizacji tłumaczeniowej. Zaraz po studiach ukończyłam kurs pedagogiczny (270 godzin - 120 g. podstawy edukacji, 90 g. metodyka). W dobie wszelkich teraźniejszych zmian w edukacji zastanawia mnie jedna rzecz. Czy ja z takimi kwalifikacjami mogę uczyć w przedszkolu i klasach I-III?. W okolicznych szkołach wielu anglistów na potęgę kończy jakieś podyplomowe studia "Edukacja wczesnoszkolna z językiem angielskim". Czy ja błędnie interpretuję rozporządzenie MEN paragraf 12? Wydaje mi się,że zmiany po 2020 roku dotyczą nauczycieli wychowawców, którzy chcieliby uczyć w swoich grupach angielskiego, ale nie filologów. Czy dobrze myślę?

Łosoś
Posty: 613
Rejestracja: 2013-10-05, 10:17
Kto: nauczyciel
Przedmiot: Inne
Lokalizacja: łódzkie

Re: angielski w przedszkolu i I-III

Postautor: Łosoś » 2018-04-23, 08:12