Postautor: belfer87 » 2020-09-19, 17:46
Pracuję w technikum, uczę j. angielskiego i w klasie pierwszej pojawił się uczeń, który znacznie odbiega od poziomu klasy (pozytywnie - test poziomujący napisał na 100%, a dodatkowy z poziomu B2 na ok. 90%). Chciałabym z nim realizować osobny materiał zbliżony do poziomu C1, ale nie bardzo wiem, jak to zorganizować z czysto technicznego punktu widzenia. W grupie jest 17 osób, więc planuję podrzucać mu dodatkowe kserówki do pracy indywidualnej na lekcji (teksty, słownictwo, ćwiczenia gramatyczne), rozumienie ze słuchu i umiejętność mówienia będzie ćwiczył z całą klasą. Sprawdziany również będzie pisał z materiału, który realizuje cała klasa, bo nie chciałabym go 'karać' wyższymi wymaganiami. Nie wiem, czy dobrze kombinuję. Ktoś może pracuje z uczniami w taki sposób? Albo ma jakieś inne pomysły na rozwiązanie takiej sytuacji? Nie chciałabym, żeby uczeń zatrzymał się w miejscu, albo, żeby mu się na zajęciach nudziło.