Pomiar przedstawisz opisując cele projektu, metody badania efektywności projektu i wyniki tych badań. Musisz załączyć te metody, jeżeli się da... Wśród metod możesz uwzględnić: ANKIETĘ wypełnioną przez uczniów (odpowiadają na pytania typu: jakie korzyści dał ci projekt, co było w nim najlepsze, co chciałbyś zmienić,...), TEST (mogą być 2: ambitna nie sztampowa kartkówka z leksyki i test gramatyczno - leksykalny, w którym będziesz sprawdzać znajomość zastosowania (a nie przyswojenia) leksyki, zwrotów,...), OBSERWACJA - tu przedstawisz swoje uwagi na temat stosowania materiału przerobionego w projekcie, wzrostu poprawności wypowiedzi, zwiększenia stopnia zaangażowania w czasie zajęć,..., SYMULACJA - nie wiem jaki był temat projektu, więc nie mogę tu za dużo pomóc, ale symulacja to udawanie rzeczywistości, czyli na przykład gdyby tematem projektu były podróże, to cała klasa udaje pasażerów pociągu, gości hotelu,... ( o symulacji pisałam kiedyś:
http://artelis.pl/artykuly/22470/metodo ... a-globalna) ważne jest tu "przeniesienie" całej klasy w inną rzeczywistość, WYWIAD - podobnie jak ankieta, ale nie sterowane pytaniami tylko rozmowa z klasą, INDYWIDUALNA ocena przez uczniów - na karteczkach anonimowych mają w 4-5 punktach napisać swoje uwagi o projekcie (różnie to bywa... ale liczba karteczek musi się zgadzać z ilością obecnych tego dnia w klasie...), ANALIZA porównawcza - Twoje uwagi na temat jak było przed projektem, jak jest teraz..., bo nie możesz wykazać tego na testach porównawczych, PRAKTYKA wykorzystania - możesz na przykład zebrać prace domowe uczniów tematycznie związane z projektem i wykazać w jaki sposób zrealizowane zostały zaplanowane cel,... Nie wiem jaki jest cel zlecenia Ci takiego badania, bo wg mnie zabierze ono więcej czasu niż to jest warte, ale przemyśl to sobie...
Powodzonka