J. obcy na różnego typu szkoleniach

czyli miejsce dla filologów

Moderatorzy: Basiek70, służby porządkowe

aduska
Posty: 3
Rejestracja: 2009-07-01, 21:35
Kto: student
Przedmiot: Język angielski
Lokalizacja: zachodniopomorskie

nietypowe szkolenie

Postautor: aduska » 2009-07-01, 21:47

Witam, mój post kieruję do bardziej doświadczonych kolegów i koleżanek..otóż poproszono mnie o przeprowadzenie nietypowego szkolenia dla kasjerów z jednej bardziej znanych restauracji typu fast food. Kasjerzy mają po prostu wiedzieć jak powiedziec w czym mogę pomóc, podać cenę, zaproponować dodatek do zestawów itp... są to jednak młodzi ludzie więc szkolenie powinno byc i zabawne i 'energiczne'...macie może jakieś propozycje na ćwiczenia, które mogły by mi pomóc w poprowadzeniu takiego szkolenia?... dodam, że jestem studentką filologii angielskiej także temat nauczania jest mi dość bliski :P z góry dziękuję

aduska
Posty: 3
Rejestracja: 2009-07-01, 21:35
Kto: student
Przedmiot: Język angielski
Lokalizacja: zachodniopomorskie

Re: J. obcy na różnego typu szkoleniach

Postautor: aduska » 2009-07-01, 22:44

dodam, że chodzi mi głównie o jakieś gry dydaktyczne:)

Awatar użytkownika
Ataegina
Posty: 70
Rejestracja: 2008-12-20, 16:42
Kto: nauczyciel
Przedmiot: Język hiszpański
Lokalizacja: lubelskie

Re: J. obcy na różnego typu szkoleniach

Postautor: Ataegina » 2009-07-02, 08:32

Na pewno przydadzą się wszelkiego rodzaju scenki - dialogi. Ale dobrze jest, żebys wcześniej przygotowała na karteczkach "wytyczne" dla każdej osoby - np. klient, który chce wegetariańskie danie; sprzedawca, który proponuje zestaw z owocami morza; klient - dziecko .. itd w zależności od potrzeb :)

Awatar użytkownika
Jolly Roger
Posty: 1650
Rejestracja: 2007-12-15, 18:34

Re: J. obcy na różnego typu szkoleniach

Postautor: Jolly Roger » 2009-07-06, 10:46

Każdemu daj wytyczne co ma mówic jako konsument (różne typy dań, różne zachowania, jakaś awantura, jakies nietypowe danie. Z drugiej strony kasjer.