repetytorium maturalne

czyli miejsce dla filologów

Moderatorzy: Basiek70, służby porządkowe

Joanna1
Posty: 5
Rejestracja: 2007-12-09, 11:31
Przedmiot: Inne
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie

matura angielski podreczniki

Postautor: Joanna1 » 2008-01-31, 23:39

jestem nauczycielem na stazu i mam pewnien problem chodiz o to ze dostalam 3 klasy i mam je przygotowac do matury (a tak w ogole to chyba nie powinnam ich uczyc no ale nie o to tu chodzi) chcialabym wiedziec z jakich podrecznikow kozystacie przygotowujac do matury?
joanna

ala.benz25
Posty: 26
Rejestracja: 2008-01-22, 11:04

Re: repetytorium maturalne

Postautor: ala.benz25 » 2008-02-02, 11:39

Hej,
Ja też bylam w takiej sytuacji- ja mialam zastepstwo za nauczycielkę w zeszlym roku, z drugim semestrze. Dali mi 3 klasy liceum i 4 technikum, noi musialam jakos temu podolas. Oto ksiazki ktore ci polecam:
Typowy podrecznik uwazam najlepszy przygotoujacy do matury to
1. MATURA SUCCESS wydawnictwo Longman, ( autorzy: Carr, Parsons) ale ta ksiazke polecam wprowadzic od pierwszej klasy od poziomu elementary, ale sa tezze poziomy tego podrecznika
2. Matura z języka angielskiego, repetytorium, wydawnicto Longman ( autorzy: Sikorzyńska, Mrozowska, Misztal). W tym repetytorium znajdziesz naprawde bardzo duzo przydatnych ćwiczen. ( plyta z nagraniami jest w komplecie)
3. MATURA , REPETYTORIUM Z TESTAMI. JESYK ANGIELSKI : POZIOM PODSTAWOWY. Wydawnictwo Macmillan, autorzy: Rosińska, Mędela. ( 3 plyty sa dolaczone do ksiazki) . To chyba najlepsze, wg mnie repetytorium na rynku.
Życze miłej wspolpracy z maturzystami :)
Ala

Joanna1
Posty: 5
Rejestracja: 2007-12-09, 11:31
Przedmiot: Inne
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie

Re: repetytorium maturalne

Postautor: Joanna1 » 2008-02-02, 18:59

dzieki
joanna

Schmett
Posty: 8
Rejestracja: 2008-09-28, 09:24
Kto: uczeń
Przedmiot: Inne
Lokalizacja: mazowieckie

Zeszyt maturalny

Postautor: Schmett » 2008-09-28, 10:54