mr_pl pisze:Tak jest, realizują tę samą podstawę, czyli III.1, natomiast zawsze grupy dzielone były na 'podstawowe' i 'zaawansowane'. Czytałem artykuł, w którym opublikowano wyniki kontroli i okazało się, że ok 25% gimnazjów nie umożliwiało zróżnicowania grup zaawansowania uczniom (co oczywiście było złe) - myślałem, że chodziło o podział taki o który pytałem... teraz by wychodziło na to, że nie realizowali w tych gimnazjach podziału na III.0 i III.1 ... dziwne.
Trochę się gubię.
Wszyscy Twoi uczniowie kontynuują naukę języka w gimnazjum, więc realizują III1, wszyscy.
Artykuł o którym wspomniałeś pewnie dotyczył szkół, gdzie mieszano tych kontynuujących oraz tych, co w podstawówce angielskiego nie mieli i dlatego w gimnazjum idą wg III0.
Twoi uczniowie się go uczyli, tyle, że z różnym skutkiem i stąd potrzeba podziału na grupę "słabszą i mocniejszą" ale wrzucając ich do jednego worka wszystko jest OK, choć z Twojego i ich punktu widzenia lepszy byłby inny podział.
Prawdopodobnie chodzi o problem z ułożeniem planu.