Źródła internetowe podawane w pracach - pozwalacie?

poloniści, historycy, nauczyciele WOK, to miejsce dla Was

Moderatorzy: Basiek70, służby porządkowe

adam03450
Posty: 3
Rejestracja: 2011-02-13, 16:17
Kto: nauczyciel
Przedmiot: Biologia
Lokalizacja: mazowieckie

Źródła internetowe podawane w pracach - pozwalacie?

Postautor: adam03450 » 2011-02-23, 19:31

Witajcie,

Jestem nauczycielem j. polskiego. Wszyscy wiemy, że głównym źródłem wiedzy uczniów jest Internet... Coraz częściej zadaję sobie pytanie: czy pozwalać uczniom korzystać ze źródeł internetowych? Co o tym sądzicie? Jakie jest Wasze podejście?

Awatar użytkownika
haLayla
Posty: 3775
Rejestracja: 2008-08-24, 00:28
Kto: uczeń
Przedmiot: Inne
Lokalizacja: małopolskie

Re: Źródła internetowe podawane w pracach - pozwalacie?

Postautor: haLayla » 2011-02-23, 19:39

W tym poście piszesz, że jesteś polonistą. W tym, że jednak matematyki. A w profilu masz biologię. Zdecyduj się.
<3

Awatar użytkownika
dushka
Posty: 3902
Rejestracja: 2006-08-03, 19:39

Re: Źródła internetowe podawane w pracach - pozwalacie?

Postautor: dushka » 2011-02-23, 19:39

Nie pozwalam - jeśli chodzi o wypracowania wszelkiej maści. Jeśli chodzi o przygotowanie materiału na dany temat - owszem, z zaznaczeniem iż Internet nie może być gł. źródłem danych oraz, że gruntownie sprawdzę, czy coś nie jest zerżnięte słowo w słowo.

justyna605
Posty: 22
Rejestracja: 2010-06-14, 10:44
Kto: nauczyciel
Przedmiot: Język polski
Lokalizacja: małopolskie

Re: Źródła internetowe podawane w pracach - pozwalacie?

Postautor: justyna605 » 2011-02-24, 16:26

haLayla pisze:W tym poście piszesz, że jesteś polonistą. W tym, że jednak matematyki. A w profilu masz biologię. Zdecyduj się.


Na dodatek ma 15 lat - niezły wynik, jak na ten wiek;)

Awatar użytkownika
dushka
Posty: 3902
Rejestracja: 2006-08-03, 19:39

Re: Źródła internetowe podawane w pracach - pozwalacie?

Postautor: dushka » 2011-02-24, 18:58

Lepiej: wiek -15 :D

Aleksandra08
Posty: 101