Moderatorzy: Basiek70, służby porządkowe
mateoo pisze:O to właśnie chodzi, ale niestety coraz rzadziej uczniowie klas 1-3 mają kontakt z instrumentami, nauczycielem, który ich poprowadzi w ich zamiłowaniach, a przecież niezwykle ważne jest, by w tym wieku rozbudzić zainteresowania artystyczne maluchów. Kto się czuje na siłach- bardzo dobrze, niech prowadzi muzykę i plastykę, ale jeśli ma to być raz w miesiącu puszczona piosenka z magnetofonu, z którym dzieciaki mają śpiewać, bo nauczycielowi słoń nadepnął na ucho- lepiej dla nich samych, żeby reforma weszła w życie.
wiatraczek pisze:No i trochę podnoszę temat, szczególnie pytanie w stronę tych co to w I klasie walczą. Jak nowe podręczniki po dwóch miesiącach nauki? Czy Razem w szkole, okazało się takie dobre w praktyce?
niebo77 pisze:A dla mnie brak poleceń w początkowej fazie nauki jest ciekawym pomysłem. Polecenia na końcu są dla rodziców (jeżeli chcą wiedzieć o co chodziło), nie dla dzieci. Na początku dzieciaki i tak nie czytają co mają zrobić, więc po prostu przyzwyczajają się, że coś tam jest napisane, ale nie muszą wcale tego czytać... n-l i tak wyjaśni...