Postautor: dushka » 2015-03-01, 19:23
Morelko, ja mam masakrycznie marzec skomasowany i kwiecień.
Ś i SI jutro wprowadzam, razem, mam tematy tak, że cały tydzień to ciągnę z tym, że w środę wchodzi nam 13-14-15. Ale to ruchome, zobaczę, jak im idą te pierwsze zmiękczenia. Ja też patrzę na to, ile EW mam danego dnia, w środę mam 3 + wf, a np. w czwartek tylko 2 i wf, w piątek 2 i plastyka - wiadomo, czasem jak mi lepiej pasuje, zajęcia plastyczne robię innego dnia, czasem robię coś krótkiego. No ale jednak takie trudniejsze tematy wolę we wt. i ś. wprowadzać, więcej czasu.
Ja mam tematy tak:
Ś jak ślimak... (i do tego robię ten temat o ślimakach - nie będę extra dnia na to przeznaczała!)
W kąciku przyrodniczym
Spotkanie z liczbami 13-14-15
Dinozaury
Gry i zabawy matematyczne (ogólnie staram się osobno tego nie robić, no ale tu sobie te liczby pociągnę)
Ń jak koń, Ni jak niebo
Hipoterapia
Matematyczne gry i zabawy
Ź jak źrebak, Zi jak ziarno
SPOTKANIA Z WIOSNĄ
Ć jak ćma, Ci jak cień
Powrót bocianów
F jak foka
NA PLANIE FILMOWYM
Matematyczne gry i zabawy
Teatr
Spotkanie z liczbami 16-17-18-19-20
Witamy wiosnę
Przygotowujemy przedstawienie
Wizyta w teatrze
Ż jak żaba, rz jak rzeka (i do tego Prima aprilis)
Przy wielkanocnym stole i Śmigus-dyngus
( i tu nam wchodzą rekolekcje, sprawdzian 6 klasisty, potem święta - w sumie odpada 7 dni nauki)
Litr
Sz jak szpak
Wiosenne kwiaty
Cz jak czosnek
Utrwalenie cz
Kilogram
H jak hulajnoga, ch jak chmura
Utrwalenie h, ch
Dz jak dzwonek
Utrwalenie dz
(i między tymi dwoma tematami egzaminy gimnazjalne)
Dź jak dźwig, dzi jak dzień
Utrwalenie dź, dzi
Dż jak dżem
Utrwalenie dż
A potem maj...