To jakiś plan do tego istnieje? U mnie pieczątki, naklejki, zbieranie np. 5 jakichś obrazeczków czy serduszek, tudzież znaczków i potem szóstka do dziennika, i takie tam. Moga być naklejki czy serduszka z kolorowej folii naklejane na ubranie. Pierwszaczki z takich nagród się cieszą i o ich zdobycie się starają
maia3 pisze:Można, można ja też drukuję znaczki potem dzieci wklejają do notesików. Nawet trzecioklasistów to cieszy
Ale naprawdę plany ludzie do tego piszą???
Też jestem w szoku ale niby tak...trzeba opisac jak zamierza się to prowdzi czyli jak piszecie wyżej, co trzeba zrobic zeby te oceny miec itp.. ja wprowadzam dodatkowo medale na koniec każdego miesiąca
Dziewczyny, po co bawić się w naklejki, które same musicie kupić, dziurkacze, kolorowe kartki. Bardzo serdecznie polecam www.classdojo.com - dla osób, które dysponują tablicą interaktywną. Dla dzieci świetna sprawa i zabawa. Wyniki można przesyłać również rodzicom. Macie też dokumentacje dla dyrekcji, gdyby się czepiała...
U mnie w I i II medale (złoty, srebrny i brązowy) - kolorują sami; po każdym miesiącu podsumowanie; same złote - nagroda-niespodzianka z "czarodziejskiego kufra", drobne nagrody kupuje rada rodziców. W kl.III uczniowie sami prowadzą dzienniczek zachowania w szkole i sami wpisują sobie uwagę lub pochwałę (n-le uczący dyktują, a podpisuje uczeń i rodzic; np. "Dzisiaj (data) nie odrobiłam zadania domowego z matematyki" lub "Pomogłem koledze w pakowaniu tornistra"....u mnie się sprawdza; ponadto uczeń kl.III, który nie przestrzega zawartego kontraktu pisze do mnie list (budowa musi być zachowana) i krótko uzasadnia dlaczego tak postąpił.Może to co napisałam wygląda groźnie, ale dzieci lubią i akceptują taki system, a rodzice bardzo aprobują.