Postautor: mania28 » 2015-10-30, 18:20
Najpierw krótko scharakteryzować klasę (uczniowie zaangażowani, chętni do nauki, wykonują dodatkowe zadania, klasa rozgadana, spokojna, potrafią współpracować w grupie itp.). Potem wymienić liczbowo i imiennie uczniów z trudnościami dydaktycznymi w klasie (np. uczeń X ma trudności z czytaniem, wyrazy 3- 4 literowe czyta całościowo, pozostałe głoskami, ma kłopoty w pisaniu z pamięci i ze słuchu /wymienić jakie błędy popełnia/, poprawnie dodaje, ale myli się w odejmowaniu liczb w zakresie 20 itp.). To samo jeżeli chodzi o problemy wychowawcze (rodzaj zachowań niepokojących, częstotliwość, np. jest agresywny w stosunku do innych dzieci, często je popycha, wyzywa, bije..., ma problemy z koncentracją, nie potrafi usiedzieć w jednym miejscu...). Można dodać z jakich zajęć uczniowie korzystają dodatkowo (logopedyczne, dydaktyczno - wyrównawcze, korekcyjno - kompensacyjne, rozwijające...).