Problem z utrzymaniem porządku w czasie lekcji

czyli miejsce, w którym dyskutujemy o pracy w klasach I-III

Moderatorzy: Basiek70, służby porządkowe

Nowicjuszka1977
Posty: 4
Rejestracja: 2008-02-25, 12:14

Problem z utrzymaniem porządku w czasie lekcji

Postautor: Nowicjuszka1977 » 2008-02-25, 12:15

Witam, jestem początkującym nauczycielem i największą trudnością dla mnie jest utrzymanie porządku w czasie lekcji. Uczę klasę I i trudno mi utrzymać 7 letnie dzieci w ciszy i skupieniu. Jak z nimi postępować? Czy upominać, w jaki sposób nagradzać a jak karać żeby było to skuteczne?
Nie mam pomysłów...

Awatar użytkownika
Ingeborga
Posty: 1591
Rejestracja: 2007-10-16, 20:32

Re: Problem z utrzymaniem porządku w czasie lekcji

Postautor: Ingeborga » 2008-02-25, 12:54

warto poczytać poprzednie tematy i posty...
...

Awatar użytkownika
dushka
Posty: 3902
Rejestracja: 2006-08-03, 19:39

Re: Problem z utrzymaniem porządku w czasie lekcji

Postautor: dushka » 2008-02-26, 09:05

A mnie od razu zastanawia czego na studiach uczą. :roll:

Awatar użytkownika
dushka
Posty: 3902
Rejestracja: 2006-08-03, 19:39

Re: Problem z utrzymaniem porządku w czasie lekcji

Postautor: dushka » 2008-02-26, 09:33

No wiesz, miwues - nie jestem uszczypliwa konkretnie do założycielki wątku. Tor raczej pytanie ogólne było - sama kończyłam wczesnoszkolną edukację zintegrowaną i uczyłam 7latki (a nawet przedszkolaki). Na studiach miałam zajęcia z kapitalną kobietą - praktykiem która pokazywała nam, podpowiadała, jak zająć się (pod katem wychowania/zachowania) takimi maluchami.

Wiem, że da się to na studiach pokazać, dlatego zastanawia mnie, czemu tak często nauczyciele zadają takie pytanie - JAK?

Awatar użytkownika
dushka
Posty: 3902
Rejestracja: 2006-08-03, 19:39

Re: Problem z utrzymaniem porządku w czasie lekcji

Postautor: dushka » 2008-02-26, 12:35

Owszem. Ja trafiłam na kobietę, która żyła uczeniem - uczeniem małych dzieci. Pasja wyłaziła z niej uszami.

Awatar użytkownika
malgala