Moderatorzy: Basiek70, służby porządkowe
rybka pisze:jak to jest z pracą domową uczniów klas 1-3 w szk podst??? pisze prace magisterską na temat form i funkcji pracy do mowej, byłabym wdzięczna za wszelkie informacje na ten temat.
monia58 pisze: moje dziecko ostatnio się buntuje i nie chce odrabiać pracy domwoej twierdząc, że pani i tak tego nie sprawdza, więc nie będzie się wysilać
Nie ma takiego obowiązku. Może wskazuje dzieciom w jaki sposób mogą sobie utrwalać materiał w domu.To bardzo poważny zarzut w stosunku do nauczyciela, skoro zadaje, ma obowiązek sprawdzać realizację, moze niekoniecznie codziennie, ale cyklicznie.
Jolly Roger pisze:Mądre dziecko. teraz masz pole do popisu, aby przekonać dzieciaka, że zadania domowe odrabia dla siebie, a nie dla pani.
malgala pisze:Są różne sposoby sprawdzania prac domowych i fakt, że dziecko nie ma odpowiedniej adnotacji w zeszycie lub ćwiczeniach nie dowodzi jeszcze, że praca domowa nie była sprawdzana. Dzieci mogą na przykład kolejno czytać wyniki działań matematycznych, rozwiązania zadań, uzupełnione zdania z ćwiczeń. Pracą domową mogło być rownież nauczenie się wierszyka.
monia58 pisze:I wydaje mi się, że w nauczaniu zintegrowanym sprawdzanie pracy domowej powinno się odbywać, tak aby uczniowie mieli motywację do jej robienia, sprawdzenia, czy zadanie ejst dobrze rozwiązane, no i po to żeby nauczyć dzieci systematyczności i pracy w domu. Takie jest moje zdanie.
rybka pisze:a jak wygląda samo ocenianie? czy to są oceny czy tak jak tu wspomniano "serduszka" itp.?
rybka pisze:zapytam jeszcze czy praca domowa wpływa na aktywność dziecka podczas zajęć i jak jest ona oceniana(ta aktywność) ?