Witam!
Proszę doradźcie mi w jaki sposób oceniacie dzieci. Jeżeli np: dzieci mają do rozwiązania dowolnym sposobem 15 działań na dodawanie i odejmowanie, to czy jest właściwe postawienie oceny bardzo dobrej za 3 błędy?
lub
jeżeli w karcie pracy sa zadania z kolejnością wykonywania działań oraz zadanie tekstowe z drzewkiem, i teraz tak:
dziecko obliczyło bezbłędnie zadania z kolejnością wykonywania działań, jeżeli chodzi o zadanie z treścią i drzewko to pytanie do zadania zadało poprawnie, ale źle zapisało rozwiązanie i źle uzupełniło drzewko (zamiast cyfry 5 zobaczył 3). Ja za to zadanie postawiłam 4, a rodzic przyszedł i uważa że jego dziecko zasłużyło na 5, gdyż sens całego zadania został zachowany tylko w miejscu 5 syn ujrzał 3. Oczywiście matka nie zapom,niała dziecku powiedzieć ze nie zgadza sie z moją oceną.
Napiszcie jak wy oceniacie swoich uczniów!
Dziękuję