Nauczycielska diagnoza gotowości do podjęcia nauki szkolnej . Jak prowadzić obserwację dzieci, interpretować wyniki i formułować wnioski”.
Publikacja stworzona by udostępnić nauczycielowi profesjonalne narzędzia diagnostyczne ukazując najważniejsze i aktualne ustalenia dotyczące gotowości dzieci do podjęcia nauki w szkole.
Czytelnik znajdzie tu wyjaśnienia jak organizować obserwację i analizę funkcjonowania dzieci, aby nie mylić się w interpretacjach i formułowaniu wniosków diagnostycznych.
W książce omówione są możliwości nauczycielskiej diagnozy w ustalaniu gotowości dzieci do nauki szkolnej, przy zastosowaniu profesjonalnej obserwacji dziecięcych aktywności oraz interpretacji prowadzącej do formułowania wniosków dotyczących prowadzenia zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z dziećmi, które tego potrzebują. Zaprezentowano podstawy merytoryczne, uzasadnienie i cele tego segmentu diagnozy oraz przedstawiono scenariusze eksperymentów diagnostycznych.
Więcej na http://www.blizejedukacji.pl