Bezpłatne webinarium „Badaj, poznawaj, odkrywaj!"

tu dyskutują nauczyciele geografii, przyrody, biologii, fizyki i chemii

Moderatorzy: Basiek70, służby porządkowe

UNEP/GRID_Warszawa
Posty: 5
Rejestracja: 2010-11-19, 10:31
Przedmiot: Inne
Lokalizacja: mazowieckie

Bezpłatne webinarium „Badaj, poznawaj, odkrywaj!"

Postautor: UNEP/GRID_Warszawa » 2015-09-28, 16:43

Webinarium „Badaj, poznawaj, odkrywaj! Metoda badawcza w Programie GLOBE”

Centrum UNEP/GRID-Warszawa zaprasza nauczycieli przedmiotów przyrodniczych na webinarium „Badaj, poznawaj, odkrywaj! Metoda badawcza w Programie GLOBE”. Internetowe seminarium odbędzie się
7 października (środa) w godz. 18:00–19:00. Rejestracja na webinarium trwa do 6 października 2015 roku.


Webinarium skierowane jest do nauczycieli z całej Polski, ze szkół podstawowych, gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych. Podczas spotkania uczestnicy dowiedza się:
• Czym jest Program GLOBE?
• Jakie działania edukacyjne są podejmowane w ramach Programu w Polsce, Europie i na świecie?
• W jaki sposób Program GLOBE wspiera zastosowanie metody badawczej w edukacji przyrodniczej?
• Dlaczego warto przyłączyć się do Programu?
• Jakie korzyści niesie ze sobą przystąpienie do Programu GLOBE dla uczniów, nauczycieli oraz szkoły?

Webinarium będzie prowadzone przez specjalistów i praktyków – Trenerów Programu GLOBE oraz nauczycieli, którzy od wielu lat z powodzeniem realizują Program GLOBE w swoich szkołach.

Spotkanie zostanie przeprowadzone na platformie webinarowej, z którą można się połączyć z dowolnego miejsca w Polsce. Aby wziąć udział w webinarium, wystarczy komputer z dostępem do Internetu oraz słuchawki lub głośniki.

Udział w webinarium jest bezpłatny.
Formularz zgłoszeniowy oraz szczegółowe informacje na temat wydarzenia są dostępne na stronie http://globe.gridw.pl/webinarium.
Rejestracja na webinarium trwa do 6 października 2015 roku.


Osoba do kontaktu:
Elżbieta Wołoszyńska-Wiśniewska, Kierownik Działu Edukacji w Centrum UNEP/GRID-Warszawa
e-mail: globe@gridw.pl
tel.: +48 22 840 66 64 wew. 116

Wróć do „Przedmioty przyrodnicze”