lekcje przyrody

tu dyskutują nauczyciele geografii, przyrody, biologii, fizyki i chemii

Moderatorzy: Basiek70, służby porządkowe

lu20
Posty: 2
Rejestracja: 2010-04-16, 23:45
Kto: nauczyciel
Przedmiot: Geografia
Lokalizacja: łódzkie

lekcje przyrody

Postautor: lu20 » 2016-03-05, 19:58

Poszukuję pomysłów na ciekawe lekcje przyrody w SP. Nie mam doświadczenia w szkole podstawowej, a metodykę miałam praktycznie żadną na podyplomówce. Interesują mnie ciekawe scenariusze lekcji. Proszę pomóżcie, może jakąś literaturę podpowiecie?
Marta

katarzynastrojek007
Posty: 27
Rejestracja: 2018-08-03, 13:02
Kto: nauczyciel
Przedmiot: Biologia
Lokalizacja: łódzkie

Re: lekcje przyrody

Postautor: katarzynastrojek007 » 2019-05-24, 14:18

Pani Marto,

Aktualnie są prowadzone nabory i można skorzystać z dofinansowania w ramach Rezerwy Oświatowej 2019. Dzięki temu dofinansowaniu może Pani wyposażyć placówkę w odpowiedni sprzęt, pomoce dydaktyczne. Na stronie Moje Bambino - dostępne są wszelkie informacje na ten temat oraz gotowe wnioski i pakiety, które można w ramach tego programu zakupić do placówki. Warto wejść i poczytać i oczywiście skorzystać. Do czego jeszcze dążę. W odpowiedzi na Pani pytanie. Oferują też Moduły, które są przeznaczone właśnie do szkół podstawowych. Np. Moduł Woda, który zawiera pełen pakiet doświadczalny, dzięki czemu może Pani wraz z uczniami, przeprowadzać doświadczenia. Są tam karty pracy dla uczniów, a dla Pani jest cały podręcznik z opisaną każdą lekcją, pytaniami dla uczniów oraz odpowiedziami. We wrześniu do sprzedaży wchodzi także drugi Moduł Powietrze. Oba te Moduły oparte są na licencji Centrum Nauki Kopenik. Zostało stworzone z myślą o nauczycielach oraz uczniach w sposób precyzyjny i dokładny.
Ja osobiście korzystam z Modułu Woda w swojej placówce, dlatego tak dokładnie znam ten produkt. Jestem bardzo zadowolona, nie mówiąc już o uczniach. Korzystałam też z Rezerwy w ubiegłym roku.
Gdyby coś służę pomocą :)

Pozdrawiam

nauczysie
Posty: 11