Nauczyciel chemii

tu dyskutują nauczyciele geografii, przyrody, biologii, fizyki i chemii

Moderatorzy: Basiek70, służby porządkowe

Skatman
Posty: 5
Rejestracja: 2009-10-20, 19:58
Kto: student
Przedmiot: Chemia
Lokalizacja: mazowieckie

Nauczyciel chemii

Postautor: Skatman » 2009-10-20, 20:24

Witam
Jestem studentem chemii i niedawno zaproponowano mi na uczelni zrobienie dodatkowej specjalizacji - specjalizacji pedagogicznej (czyli, że mógłbym pracować jako nauczyciel).
Specjalizacja ta trwa 3 semestry, zaczyna się na 4 roku, kończąc na w połowie 5 roku. Koszt wszystkiego to 1300zł. Miałbym ją wpsaną w dyplomie jako suplement.
I tu się nie mogę zdecydować na nią, bo w sumie większość mojego roku zapisała się na to, ale nie wiem po co.
Z pracą po chemii bywa różnie, ale większość moich znajomych pracuje w zawodzie (w laboratoriach).
Należę do najmocniejszych zawodników na roku i raczej widzę siebie w jakieś branży farmaceutycznej w Polsce bądź zagranicą, ale wiadomo różnie bywa, młody jeszcze jestem i różnie się może życie potoczyć.
A nauczyciel ma jednak spokojne życie, no i te 2 miechy wakacji.

Chciałbym, żeby ktoś napisał, czy warto jednak tą specjalizację robić?

Jeśli bym się zapisał, to musiałbym odbyć 150h praktyk, da się to jakoś w byłej szkole skrócić bądź na lewo załatwić, bywały u was takie przypadki?

Może ktoś wie ile kosztują studia podyplomowe, żeby uzyskać uprawnienia nauczycielskie po studiach ( jak bym się teraz nie zdecydował, a potem chciał)?

Jakie są zarobki nauczycieli, wiem że są niskie, ale się zdarzają też zarobki 2500-3500zł netto, tylko z czego one wynikaja, czy to w jakiś szkołach prywatnych ci nauczyciele pracują czy coś?

Do osób uczących chemii, dlaczego wybraliście karierę nauczyciela?

Awatar użytkownika
renati23
Administrator
Posty: 3073
Rejestracja: 2007-06-08, 18:48
Przedmiot: Inne

Re: Nauczyciel chemii

Postautor: renati23 » 2009-10-21, 18:13