Pomysł na zajęcia karciane w świetlicy

Moderatorzy: Basiek70, służby porządkowe

Sonea
Posty: 13
Rejestracja: 2012-12-09, 15:10
Kto: nauczyciel
Przedmiot: Inne
Lokalizacja: śląskie

Pomysł na zajęcia karciane w świetlicy

Postautor: Sonea » 2016-01-14, 17:52

Jestem świeżym nauczycielem świetlicy i mam grupę maluchów z kl 1. Poszukuję jakiegoś nie banalnego pomysłu na spożytkowanie godzin karcianych (mam 2). Całość pomysłów na zajęcia musi być zamknięta pod jednym "tematem" np. zajęcia czytelnicze, plastyczne itd.
Skłaniam się ku zajęciom Czytelniczo-plastycznych choć i to wydaje mi się nieco banalne. Przydałoby się coś co pozwoli na realizowanie w sobie też gier i zabaw oraz innych. Macie jakieś pomysły? Może sami prowadzicie coś i możecie się pochwalić? Będę wdzięczna za pomoc.

Awatar użytkownika
linczerka
Posty: 4541
Rejestracja: 2011-11-04, 19:49
Kto: nauczyciel
Lokalizacja: Polska

Re: Pomysł na zajęcia karciane w świetlicy

Postautor: linczerka » 2016-01-14, 19:35

Zajęcia czytelniczo-artystyczne. Drugi człon pozwala na plastykę, technikę, dramę, formy teatralne, taniec czy muzykę.
Trzeba umieć iść słoneczną stroną życia

Awatar użytkownika
monique_87
Posty: 56
Rejestracja: 2012-08-24, 14:00
Kto: nauczyciel
Przedmiot: Język polski
Lokalizacja: śląskie

Re: Pomysł na zajęcia karciane w świetlicy

Postautor: monique_87 » 2016-01-15, 22:38

Albo ogólnie: zajęcia artystyczne. Można wtedy połączyć zarówno czytelnictwo, jak i zajęcia plastyczne. Mogłabyś np. przygotować z uczniami jakieś przedstawienie na bazie czytanego przez Ciebie tekstu.
Nauczyciel widzi więcej niż tylko twarze dzieci – stara się zobaczyć ich dusze.

Sonea
Posty: 13
Rejestracja: 2012-12-09, 15:10
Kto: nauczyciel
Przedmiot: Inne
Lokalizacja: śląskie

Re: Pomysł na zajęcia karciane w świetlicy

Postautor: Sonea » 2016-01-16, 11:20