O co chodzi? Proszę o informacjie

Moderatorzy: Basiek70, służby porządkowe

Nadia29
Posty: 16
Rejestracja: 2007-09-06, 15:19

O co chodzi? Proszę o informacjie

Postautor: Nadia29 » 2007-12-18, 15:06

Witam.Pracuję jako wychowawca w swietlicy ku mojemu zaskoczeniu dostałam polecenie ,ze mam przygotować procedury oparte na zsadach sytemu HACCP , i jestem załamana bo kompletnie nie mam pojęcia jak się za to wziąść i co napisać ,że by to było dobrze opracowane.Czy ktoś mógłby mi doradzić?Będe bardzo wdzięczna
Nadia

Jethro Tull
Posty: 885
Rejestracja: 2007-08-07, 23:08

Re: O co chodzi? Proszę o informacjie

Postautor: Jethro Tull » 2007-12-18, 20:35

HACCP dotyczy stołówek i jest związany z żywieniem, chyba że na stołówce macie coś takiego

Nadia29
Posty: 16
Rejestracja: 2007-09-06, 15:19

Re: O co chodzi? Proszę o informacjie

Postautor: Nadia29 » 2007-12-18, 21:00

Jethro Tull pisze:HACCP dotyczy stołówek i jest związany z żywieniem, chyba że na stołówce macie coś takiego


Jak mam się za to wziąść czy to ma być jakiś regulamin ,zasady czyli jak spożywać posiłek, co zrobić przses spożyciem posiłku, skompletować posiłek zgodnie z procedurą żywieniową dla dzieci sama już niewiem ,niewiele mam współnego z tą dziedziną bo jestem po kirunku psychologicznym.Proszę jeśli można o wskazówki, znalazłam coś na internecie ale może jakiś przykład jak to ma być wyglądać w szkole?

[ Dodano: 18 Grudzień 2007, 20:02 ]
Jethro Tull pisze:HACCP dotyczy stołówek i jest związany z żywieniem, chyba że na stołówce macie coś takiego
nie mamy czegoś takiego na stołówce bo już pytałam
Nadia

Jethro Tull
Posty: 885
Rejestracja: 2007-08-07, 23:08

Re: O co chodzi? Proszę o informacjie

Postautor: Jethro Tull » 2007-12-18, 21:32

o świetlice mi chodziło a nie o stołówkę przejęzyczyłem się sorki.. HACCP dotyczy stołówek a nie świetlic..
System HACCP został stworzony, aby ułatwić przygotowywanie żywności i zapewnić pełne jej bezpieczeństwo.