Praca w swietlicy

Moderatorzy: Basiek70, służby porządkowe

anianiuszek
Posty: 7
Rejestracja: 2009-08-17, 16:41
Kto: nauczyciel
Przedmiot: Język niemiecki
Lokalizacja: pomorskie

Praca w swietlicy

Postautor: anianiuszek » 2009-08-28, 14:04

Dzien dobry.. od wtorku zaczynam prace na swietlicy. Bede miala dzieci od zerowki az do 3 klasy gimnazjum, poniewaz jest to zespol szkol na wsi.. strasznie sie boje, poniewaz nigdy nie pracowalam w tym zawodzie i nie wiem jak mam sie zabrac do pracy. Jak napisac plan pracy swietlicy, jak przygotowac gazetke tematyczna.. jakie zajecia dla dzieci.. pomozcie prosze.. :( Pozdrawiam. Ania

olla
Posty: 64
Rejestracja: 2009-07-13, 21:34
Kto: nauczyciel
Przedmiot: Język polski
Lokalizacja: śląskie

Re: Praca w swietlicy

Postautor: olla » 2009-08-28, 15:50

Też nie mam doświadczenia, ale po dzisiejszym spotkaniu rady pedagogicznej, mogę Ci powiedzieć, co z gazetkami - najlepiej niech gazetka związana będzie tematycznie z danym okresem (pora roku, rocznica urodzin pisarza, konkursy szkolne itd). Skoro będziesz miała pod swoją opieką także najmłodszych, możecie zrobić gazetkę przedstawiającą "Panią Jesień" albo powiesić rysunki jesiennych drzew przygotowanych przez uczniów. 14 X możesz zrobić gazetkę z okazji Dnia Nauczyciela, 16 X - symboliczna data dla Polaków, bo wybór papieża Polaka - też możesz o tym wspomnieć. Przygotuj Regulamin świetlicy - co uczniom wolno na świetlicy a czego nie (rzeczy typu, że nie wolno biegać i należy zostawiać po sobie porządek).

Awatar użytkownika
Świetlikowa
Posty: 1
Rejestracja: 2009-09-16, 16:34
Kto: nauczyciel
Lokalizacja: mazowieckie

Re: Praca w swietlicy

Postautor: Świetlikowa » 2009-09-16, 18:00

Witajcie ! Ja też jestem świeżakiem i tak jak anianiuszek zaczęłam z nowym rokiem nową pracę na świetlicy. Jest to też zespół szkół w newielkim mieście gdzie są dzieciaki dojeżdżające autobusem szkolnym, klasy od 1 podst. do 3 gimnazjum.