Postautor: Elwira19866 » 2015-08-05, 00:07
Ja zawsze robię tak: Wprowadzenie do zajęć (tak, żeby dzieci odkryły, co będzie tematem zajęć)- zagadka, rebus-trudniejszy, krzyżówka- w niektórych grupach dzieci doskonale sobie z tym radzą. Można też zrobić tak: Aby się dowiedzieć, o czymś dziś będziemy rozmawiać, musicie rozwiązać moje zagadki. Każdą literkę po kolei będziemy wpisywac (czy wklejać, jak wolisz) w okienko wagonika. i tak Ci wyjdzie hasło. Masz tu już okazję do rozwijania log. myślenia, słuchania i koncentracji, a także analizy słuchowej na poziomie głoskowym- wyróżnianie w nagłosie. Następnie przechodzisz do sedna, później robię jakiś przerywnik- zabawę ruchową, piosenkę z gestem itp.- może być, pod temat. i na koniec zapraszam do stolików- karta pracy, praca w książce, praca plastyczna- do wyboru, lub co pasuje pod temat.