Nauczyciel angielskiego w przedszkolu

Moderatorzy: Basiek70, służby porządkowe

Agniecha
Posty: 4
Rejestracja: 2008-04-20, 22:45
Kto: nauczyciel
Przedmiot: Zajęcia zintegrowane
Lokalizacja: śląskie

Nauczyciel angielskiego w przedszkolu

Postautor: Agniecha » 2008-04-20, 23:14

Witam, jestem nauczycielem przedszkola.. Co musze zrobic zeby uczyc maluchy jezyka angielskiego? Bardzo dziekuje za podpowiedzi :) Pozdrawiam, Agnieszka

Awatar użytkownika
ann
Posty: 933
Rejestracja: 2008-01-21, 21:18
Kto: nauczyciel
Przedmiot: Historia, Geografia, Informatyka, ...
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie

Re: Nauczyciel angielskiego w przedszkolu

Postautor: ann » 2008-04-21, 18:27

FCE ?
Prywatnie żyję tak, jak każdy:
Jem, piję, sypiam, patrzę w gwiazdy

Agniecha
Posty: 4
Rejestracja: 2008-04-20, 22:45
Kto: nauczyciel
Przedmiot: Zajęcia zintegrowane
Lokalizacja: śląskie

Re: Nauczyciel angielskiego w przedszkolu

Postautor: Agniecha » 2008-04-21, 20:29

Myslisz? A nie za malo FCE? Masz moze jakies doswiadczenie w tym temacie, kogos kto uczy angielskiego w przedszkolu..? Ja narazie nie mam jak sie dowiedziec.. pozdrawiam

Awatar użytkownika
ann
Posty: 933
Rejestracja: 2008-01-21, 21:18
Kto: nauczyciel
Przedmiot: Historia, Geografia, Informatyka, ...
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie

Re: Nauczyciel angielskiego w przedszkolu

Postautor: ann » 2008-04-21, 21:07

Agniecha pisze:Myslisz? A nie za malo FCE?

Z tego, co się orientuję FCE uprawnia do uczenia angielskiego w przedszkolach i klasach 1-3 SP. Pod warunkiem jednak, że masz wykształcenie wyższe i przygotowanie pedagogiczne.
Prywatnie żyję tak, jak każdy:
Jem, piję, sypiam, patrzę w gwiazdy

Agniecha
Posty: 4
Rejestracja: 2008-04-20, 22:45
Kto: nauczyciel
Przedmiot: Zajęcia zintegrowane
Lokalizacja: śląskie

Re: Nauczyciel angielskiego w przedszkolu

Postautor: Agniecha » 2008-04-22, 16:58