Jak załatwić sprawę z dyrekcją?

Moderatorzy: Basiek70, służby porządkowe

fajnyprofesor
Posty: 69
Rejestracja: 2008-10-28, 17:44
Kto: nauczyciel
Przedmiot: Inne
Lokalizacja: mazowieckie

Jak załatwić sprawę z dyrekcją?

Postautor: fajnyprofesor » 2009-04-23, 14:35

Jestem nauczycielem kontraktowym z umową na czas nieokreślony. Dostałam propozycję pracy w szkole ze względu na moje dodatkowe wykształcenie.Chcę zmienić pracę, ale chciałabym to załatwić porządnie i honorowo. Kiedy powinnam powiedziec o tym dyrekcji, jak załatwić sprawy formalne. proszę o wskazówki

Awatar użytkownika
MarDeb
Posty: 128
Rejestracja: 2009-04-12, 21:53
Kto: nauczyciel
Przedmiot: Religia, Inne
Lokalizacja: mazowieckie

Re: Jak załatwić sprawę z dyrekcją?

Postautor: MarDeb » 2009-04-23, 17:04

Z reguły do końca kwietnia dyrektorzy chcą mieć pewność składu kadry. Tak wiec IMHO to ostatni dzwonek na takie złatwienie sprawy aby pasowało obu stronom.

Awatar użytkownika
MarDeb
Posty: 128
Rejestracja: 2009-04-12, 21:53
Kto: nauczyciel
Przedmiot: Religia, Inne
Lokalizacja: mazowieckie

Re: Jak załatwić sprawę z dyrekcją?

Postautor: MarDeb » 2009-04-24, 17:35

Dzięki temu na koniec sierpnia masz wolną rękę i możesz zacząć pracę gdzie chcesz, ale lepiej sobie zostawić tydzień rezerwy, bo przecież rady pedagogiczne są też przed 1 września.

edzia
Posty: 4766
Rejestracja: 2008-02-05, 23:02

Re: Jak załatwić sprawę z dyrekcją?

Postautor: edzia » 2009-04-24, 20:19

MarDeb pisze:ale lepiej sobie zostawić tydzień rezerwy, bo przecież rady pedagogiczne są też przed 1 września.
Chcesz powiedzieć, że gdy złoży wypowiedzenie np. tydzień wcześniej, to stosunek pracy rozwiąże się odpowiednio wcześniej, przed 31 sierpnia? :wink:

Awatar użytkownika
MarDeb
Posty: 128
Rejestracja: 2009-04-12, 21:53
Kto: nauczyciel
Przedmiot: Religia, Inne
Lokalizacja: mazowieckie

Re: Jak załatwić sprawę z dyrekcją?

Postautor: MarDeb » 2009-04-25, 08:40