uprawnienia do nauczania początkowego

Moderatorzy: Basiek70, służby porządkowe

anakuba
Posty: 3
Rejestracja: 2009-06-08, 15:17
Kto: nauczyciel
Przedmiot: Biologia
Lokalizacja: wielkopolskie

uprawnienia do nauczania początkowego

Postautor: anakuba » 2009-06-08, 15:27

Witam wszystkich!
Jestem nauczycielem przyrody i biologii, chciałabym jednak uczyć młodsze dzieci w klasach I-III. Czy ktoś się orientuje czy studia podyplomowe wystarczą, aby zdobyć takie kwalifikację? Czy dyrektor może mnie przyjąć już w trakcie tych studiów? Może ktoś z Was był w podobnej sytuacji lub słyszał o kimś kto to zrobił?

agatea
Posty: 39
Rejestracja: 2008-11-25, 23:45
Kto: nauczyciel
Przedmiot: Język niemiecki
Lokalizacja: pomorskie

Re: uprawnienia do nauczania początkowego

Postautor: agatea » 2009-07-27, 13:07

Jeśli jesteś już nauczycielem, to wystarczą studia podyplomowe kwalifikacyjne - kształcenie zintegrowane.Kończąc je, masz uprawnienia do pracy w klasach I - III.Pozdrawiam:-)

szkolnoprzedszkola
Posty: 9
Rejestracja: 2009-09-22, 17:30
Kto: nauczyciel
Przedmiot: Zajęcia zintegrowane
Lokalizacja: mazowieckie

Re: uprawnienia do nauczania początkowego

Postautor: szkolnoprzedszkola » 2009-09-27, 10:32

Dyrektor szkoły może przyjąć nauczyciela, który jest w trakcje takich studiów. A jesli masz robic ksztalcenie zintegrowane, to ja bardziej polecam edukacje poczatkowa z reedukacja na UW (wiecej uprawnien).

Elinn
Posty: 7
Rejestracja: 2014-06-29, 20:13
Kto: student
Przedmiot: Inne
Lokalizacja: śląskie

Re: uprawnienia do nauczania początkowego

Postautor: Elinn » 2014-06-29, 20:22

Pozwolę sobie odświeżyć temat. Przeglądam forum od dłuższego czasu i nie znalazłam odpowiedzi na moje pytanie, zadam je więc tutaj.
Ukończyłam Nauczycielskie Kolegium Języków Obcych, ze specjalnością język niemiecki. Mam uprawnienia nauczycielskie i mogę uczyć języka na wszystkich szczeblach edukacji. Obecnie kończę studia magisterskie (germanistyka).