Książki już wybrałam z wydawnictwa Helion, ale nie ma do nich konspektów ani żadnych pomocy.
Muszę już oddać rozkład materiału i przedmiotowy system oceniania
- z 1 i 2 klasą mam 2 godz. tyg. - Urządzenia techniki komputerowej (UTK)
- z 3 klasą mam 5 godz. tyg. - Programowanie strukturalne i obiektowe (PSiO)
- z 4 klasa mama 3 godz. tyg. - Multimedia i grafika komputerowa (MiGK)
"Multimedia i grafika komputerowa. Podręcznik do nauki zawodu technik informatyk"
I Obróbka dźwięku
1. Sposoby zapisu dźwięku
2. Formaty plików audio
3. Analiza plików dźwiękowych
4. Edycja plików dźwiękowych
II Grafika komputerowa
5. Grafika rastrowa i wektorowa. Modele kolorów
6. Oprogramowanie graficzne
7. Formaty plików graficznych
8. Edycja plików graficznych
III Animacja komputerowa
9. Tworzenie obiektów dla animacji
10. Tworzenie prostych animacji
11. Języki skryptowe w tworzeniu animacji
IV Cyfrowa obróbka wideo
12. Formaty plików wideo
13. Nagrywanie sekwencji wideo
14. Montaż filmów
"Urządzenia techniki komputerowej. Podręcznik do nauki zawodu technik informatyk"
1. Zasady bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej
2. Podstawowe podzespoły komputera typu PC (identyfikowanie i charakterystyka)
3. Arytmetyka liczb binarnych
4. Cyfrowe układy logiczne
5. Płyta główna
6. Mikroprocesory
7. Pamięć operacyjna
8. Pamięci masowe
9. Magistrale I/O
10. Podsystem graficzny
11. Podsystem audio
12. Interfejsy urządzeń peryferyjnych
13. Zasilacze
14. Obudowy komputerowe
15. Urządzenia wejściowe
16. Zewnętrzne urządzenia peryferyjne
17. Sieci komputerowe
18. Połączenie z internetem
19. Montaż, rozbudowa, konserwacja i diagnostyka komputera klasy PC
"Programowanie strukturalne i obiektowe. Podręcznik do nauki zawodu technik informatyk"
Część I PASCAL - wprowadzenie do programowania strukturalnego
1. Wybór i instalacja kompilatora języka Pascal
2. Pojęcie algorytmu
3. Środowisko IDE Turbo Pascala
4. Ważne polecenia i ważne słowa kluczowe
5. Iteracja i instrukcje warunkowe
6. Tryb graficzny w Pascalu
7. Wypełnianie wnętrza obszarów ekranu
8. Okna i liczby pseudolosowe
9. Tekst i czcionki w trybie graficznym
10. Zmienne
11. Praca w trybie tekstowym
12. Znaki semigraficzne i okna w trybie tekstowym
13. Obsługa klawiszy specjalnych
14. Macierze jednowymiarowe i wielowymiarowe
15. Programowanie strukturalne - wprowadzenie
16. Programowanie strukturalne - funkcje
17. Rekordy - strukturalne typy danych i zaawansowane funkcje
18. Programowanie strukturalne - Bottom-Up Design
19. Pomiar czasu rzeczywistego
Część II Programowanie strukturalne w C i C++
20. Języki C i C++ - wprowadzenie
21. Korygowanie błędów
22. Słowa kluczowe i typy danych C
23. Trzy ważne słowa w C
24. Instrukcje sterujące i instrukcje iteracji
25. Operatory i sposoby wymiany danych
26. O obsłudze wejścia/wyjścia w C
27. Wskaźniki w C
28. Znaki, teksty i wewnętrzny format danych
29. Struktury, unie i więcej o funkcjach
30. Jak ważne są funkcje
31. Przekazywanie argumentów, preprocesor i makroinstrukcje
32. Funkcje, klawisze sterujące, buforowanie, typ porządkowy
Część III Programowanie obiektowe w C++
33. Jak struktury C stały się obiektami C++
34. Konstruktory i destruktory
35. O dziedziczeniu
36. Metodologia programowania obiektowego