Nie słyszałam , żeby funkcjonowały przepisy określające formę konspektu.
Również nie forma konspektu a stopień realizacji tego co w nim zawarłeś jest istotniejszy , zatem sądzę że to nie forma będzie decydująca przy ocenie Twoich lekcji .
Moje konspekty - mają różną długość w zależności od tematu, treści lekcji - nie planuję minuta po minucie - bo to niemożliwe do zaprogramowania aż tak sztywno
ale zawieram w nim moje pytania, zadania - oczekiwane odpowiedzi uczniów , moment zapisu tematu , notatki
dla jasności występuje podział na ogniwa lekcji i do poszczególnych dopisuje moje działania i działania uczniów - dla przejrzystości ujmuje całą rzecz w tabele.
heh....jak sądzę, z czasem - wraz ze wydłużeniem stażu pracy - konspekty wykazują tendencje do redukowania rozmiarów - praktyka i wiedza na to pozwala.
zachęcam do zamieszczanie konspektu w tym dziale - będzie można powiedzieć o nim więcej .