proszę cokolwiek do WOK-u (scenariusze, pomysły, wskazówki)

prośby o namiary na plany wynikowe, konspekty i inne materiały

Moderatorzy: Basiek70, służby porządkowe

monika.sz
Posty: 2
Rejestracja: 2011-09-17, 17:38
Kto: nauczyciel
Lokalizacja: dolnośląskie

proszę cokolwiek do WOK-u (scenariusze, pomysły, wskazówki)

Postautor: monika.sz » 2011-09-20, 19:35

witam, jestem początkującą nauczycielką, przez jakiś czas bezskutecznie szukałam pracy :cry: , 2 września zaproponowano mi umowę na zastępstwo. Problem w tym, ze jest to moja pierwsza praca :shock: i WOK nie jest do końca zgodny z moim wykształceniem, ale wszyscy na początek radzili mi "bierz, co jest". Pracuję na podręczniku PWN "Człowiek w kulturze". Zwracam się z ogromna prośbą do wszystkich, którzy mogą przesłać mi na: m.sz@op.pl. jakiekolwiek wskazówki, pomysły na ciekawe zajęcia i urozmaicenie lekcji, propozycje filmów, tematów, scenariusze... jednym słowem cokolwiek, co może mi pomóc. Będę bardzo wdzięczna, z góry dziękuje za pomoc, pozdrawiam. Monika

Awatar użytkownika
mateoo
Posty: 425
Rejestracja: 2009-03-12, 18:48
Kto: nauczyciel
Przedmiot: Muzyka
Lokalizacja: mazowieckie

Re: proszę cokolwiek do WOK-u (scenariusze, pomysły, wskazówki)

Postautor: mateoo » 2011-09-20, 21:07

Polecam serię "Człowiek - twórca kultury" i obudowę dydaktyczną, którą można zamówić na stronie wyd. Stentor. ;)
Sztuka jest pokarmem duszy.

monika.sz
Posty: 2
Rejestracja: 2011-09-17, 17:38
Kto: nauczyciel
Lokalizacja: dolnośląskie

Re: proszę cokolwiek do WOK-u (scenariusze, pomysły, wskazówki)

Postautor: monika.sz » 2011-09-21, 11:33

dziękuję za podpowiedź, ale te materiały dostępne są tylko dla nauczycieli korzystających z tego podręcznika

flateryk
Posty: 1
Rejestracja: 2010-09-05, 01:38
Kto: nauczyciel
Lokalizacja: śląskie

Re: proszę cokolwiek do WOK-u (scenariusze, pomysły, wskazówki)

Postautor: flateryk » 2011-09-21, 18:41