Postautor: linczerka » 2014-05-28, 21:10
A co masz w orzeczeniu napisane?
Masz diagnozę/opinię dziecka i zalecenia?
Nie wpisuje się jednego tematu, tylko tak, jak w edukacji wczesnoszkolnej. Bo nie dasz rady przez jedną godzinę wałkować tego samego z dzieckiem.
Powinny być ćwiczenia komunikacyjne i logopedyczne (jaka wada mowy stwierdzona? A może opóźniony rozwoju mowy?)
Powinny być tematy z uspołecznienia i samoobsługi, manualne, stymulacja wielozmysłowa, ćwiczenia ruchowe, usprawniające motorykę, ćwiczenia spostrzegania i wiele, wiele innych.
W oparciu o informacje zawarte w orzeczeniu i opinii, o ile jest opinia, konstruujesz dla dzieciaka program. I to Cię obowiązuje.
Dopiero na bazie programu możesz formułować tematy.
Nigdy nie mam zaplanowanych tematów do zajęć specjalistycznych "na wyrost". Nie przewidzisz, w jakim obszarze będzie lepiej, w jakim musisz poświęcić więcej czasu.
Trzeba umieć iść słoneczną stroną życia