Czy będę mogła uczyć?

Moderatorzy: Basiek70, służby porządkowe

Ilona.J_1988
Posty: 1
Rejestracja: 2016-01-19, 11:17
Kto: student
Przedmiot: Inne
Lokalizacja: pomorskie

Czy będę mogła uczyć?

Postautor: Ilona.J_1988 » 2016-01-19, 12:00

Witam,

Jestem tu nowa i z góry przepraszam jeśli swój temat zamieszczę nie tam gdzie trzeba. :oops:

Liczę z Państwa strony na życzliwe odpowiedzi bez żadnych uszczypliwości. :)

Ukończyłam licencjat z Pedagogiki Resocjalizacyjnej po którym uzyskałam uprawniania pedagogiczne, ale zdałam sobie sprawę, że praca z trudną młodzieżą to nie jest to co chciałabym robić w życiu i zdecydowanie wolę pracować z dziećmi w wieku przedszkolnym, szkolnym w tym z dziećmi z klas specjalnych.

Obecnie jestem studentką II stopnia Pedagogiki Specjalnej i równocześnie studiuję Pedagogikę Społeczną, ale trudno jest mi pogodzić obydwa kierunki na raz i jest zmuszona z któregoś zrezygnować.

Dowiedziałam się, że studia magisterskie nie dają nam uprawnień a jedynie studia licencjackie i podyplomowe i to skłoniło mnie do podjęcia moim zdaniem słusznej decyzji.

Ze względów osobistych chciałabym pozostać przy Pedagogice Społecznej, a wykształcenie uzupełnić podyplomówką z Pedagogiki Wczesnoszkolnej i Przedszkolnej oraz z Oligofrenopedagogiki i dodatkowym kursem behawioralnym.

I tu mam do Państwa pytanie, czy będę mogła uczyć w żłobkach, przedszkolach, klasach I-3, klasach zintegrowanych i szkołach specjalnych po ukończonych studiach tj.

I stopień Pedagogika Resocjalizacyjna, studiach II stopnia Pedagogika Społeczna i 2 podyplomówki Pedagogika Wczesnoszkolna i Przedszkolna oraz Oligofrenopedagogika?

Czy to umożliwi mi zdobywanie awansów zawodowych?

Z góry dziękuję za odpowiedź.

Pozdrawiam,

Ilona

per aspera
Posty: 4
Rejestracja: 2016-03-02, 23:03
Kto: nauczyciel
Przedmiot: Zajęcia zintegrowane, Inne
Lokalizacja: śląskie

Re: Czy będę mogła uczyć?

Postautor: per aspera » 2016-03-04, 14:05