Praca licencjacka

Moderatorzy: Basiek70, służby porządkowe

Czali
Posty: 2
Rejestracja: 2017-12-21, 15:44
Kto: student
Przedmiot: Wychowanie fizyczne
Lokalizacja: śląskie

Praca licencjacka

Postautor: Czali » 2017-12-21, 15:46

Nie mam pojęcia jaki temat mógłbym sobie wymyslic, ogólnie chciałbym żeby to była praca opisowa, dodam tylko że coś związanego z piłką nożną sprawiłoby mi mniej problemów. Proszę was o jakies rady

Czali
Posty: 2
Rejestracja: 2017-12-21, 15:44
Kto: student
Przedmiot: Wychowanie fizyczne
Lokalizacja: śląskie

Re: Praca licencjacka

Postautor: Czali » 2017-12-21, 15:47

Czali pisze:Nie mam pojęcia jaki temat mógłbym sobie wymyslic, ogólnie chciałbym żeby to była praca opisowa, dodam tylko że coś związanego z piłką nożną sprawiłoby mi mniej problemów. Proszę was o jakies rady

Dodam jeszcze że studiuję wychowanie fizyczne

Awatar użytkownika
Ritter von Rodewald
Posty: 380
Rejestracja: 2017-06-17, 15:50
Kto: nauczyciel
Przedmiot: Język niemiecki
Lokalizacja: dolnośląskie

Re: Praca licencjacka

Postautor: Ritter von Rodewald » 2017-12-21, 19:01

Praca trenera Ireneusza Mamrota w klubie piłkarskim Chrobry Głogów i realizacja awansów w tym klubie od III ligi na zaplecze polskiej Ekstraklasy.

Głogowski zespół, kierowany przez trenera Ireneusza Mamrota, awansował w latach jego pracy szkoleniowej w Chrobrym Głogów do drugiej, a później
do pierwszej ligi. Były też osiągnięcia poza ligą: Chrobry trenera Mamrota dwukrotnie doszedł do 1/16 finału Pucharu Polski. Nie bez powodu w Chrobrym Głogów Ireneusz Mamrot został wybrany trenerem 70-lecia klubu, wpisując się w historię głogowskiego klubu nie tylko jako wybitny trener, ale również jako najdłużej pracujący z drużyną Chrobrego Głogów szkoleniowiec, bo jak na polskie warunki praca nieprzerwanie w jednym klubie 7 lat to prawdziwa rzadkość.