Nauczyciel wychowania fizycznego

Moderatorzy: Basiek70, służby porządkowe

Shadow
Posty: 3
Rejestracja: 2007-12-28, 20:11

WF na studiach...

Postautor: Shadow » 2007-12-28, 20:20

Witam

Jest to mój pierwszy post więc przydałoby się przedstawić :)
Więc... mam na imię Kuba :P studiuję na 4 roku na Uniwersytecie Warmińsko- Mazurskim, Wydział Nauk Technicznych, a kierunek to Edukacja Techniczno - Informatyczna. Jestem na specjalizacji nauczycielskiej. W tym roku prowadziliśmy już lekcje w szkole podstawowej z przedmiotów : techniki i informatyki.
Ostatnio zacząłem się zastanawiać jak to by było zostać nauczycielem...ale WF'u. Wiem że to nie mój kierunek i w ogóle , wiem też że musiałbym później zrobić studia podyplomowe na jakimś AWF.
Moje pytanie brzmi czy jest tu jakiś nauczyciel WF co uczy na studiach ? czy po AWF przyjęli by mnie do pracy na studiach ? JAk to jest być nauczycielem na studiach ? lepiej ? gorzej ? może lepiej troche bo studenci nie są tacy jak dzieci z podstawówki albo z najgorszego wieku czyli gimnazjum.
Możecie spytać czemu akurat WF... poprostu jakoś mi się tak spodobał, a poza tym uwielbiam ćwiczyć na siłowni... wiem że np u nas na uniwersytecie jest ok 7 może 8 mgr od WF i jest jeden dr . Czy potrzebują teraz nauczycieli to nie wiem. Ciekaw jestem jakie są wasze spostrzeżenia na temat pracy nauczyciela WF'u na studiach.

Z góry dziękuję

Pozdrawiam Kuba

listek133
Posty: 1
Rejestracja: 2008-03-10, 15:30

Czy cięzko jest dostać pracę nauczyciela w-fu?

Postautor: listek133 » 2008-03-10, 15:43

Piszę do Was do osób doświadczonych w tej branży, jak to jest z pracą dla nauczyciela w-fu? Jeszcze nie jestem nauczycielem i chciałam sie Was zapytać jak to jest gdy już zostanę przyjęta do pracy, czy od początku od pierwszego dnia pracy sama prowadzę lekcje czy z jakimś nauczycielem aby sie przyjrzeć pracy? Z góry dziekuje za odp.

Awatar użytkownika
dushka
Posty: 3902
Rejestracja: 2006-08-03, 19:39

Re: Nauczyciel wychowania fizycznego