Tematyka prac magisterskich/licencjackich

Moderatorzy: Basiek70, służby porządkowe

nati
Posty: 3
Rejestracja: 2007-12-12, 13:49

licencjat

Postautor: nati » 2007-12-12, 14:03

Witam! Jestem studentka III roku wf; zastanawiam sie nad tematem pracy licencjackiej (proponowany przez promotorke nie bardzo mnie interesuje i jest dość "popularny" (tak w skrócie dotyczy otyłości)).
Chciałabym żeby to była praca badawcza, oparta na jakiejś ankiecie przeprowadzanej w gim. albo szk. podstawowej.Może macie jakiś ciekawy pomysł, albo podzielicie się ze mną czego dotyczyły Wasze prace:)
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
dushka
Posty: 3902
Rejestracja: 2006-08-03, 19:39

Re: Tematyka prac magisterskich/licencjackich

Postautor: dushka » 2007-12-12, 17:03

A może uczestnictwo w zajęciach wf'u uczniów z grup integracyjnych? Jakie są różnice w ćwiczeniach, co robią zdrowe dzieciaki, a co niepełnosprawne? W jaki sposób są oceniani?

nati
Posty: 3
Rejestracja: 2007-12-12, 13:49

Re: Tematyka prac magisterskich/licencjackich

Postautor: nati » 2007-12-13, 12:52

Dzięki za odpowiedz, ale ten temat było by ciężko zrealizować, zwłaszcza jeśli by był oparty na badaniach ankietowych.
Wpadł mi do głowy za to nowy pomysł, może skoncentruje się tylko na określeniu zainteresowań uczniów wychowaniem fizycznym; stosunek uczniów do zajęć wf, i ankietę przeprowadzę wśród uczniów i nauczycieli. Co o tym myślicie?

motyl
Posty: 12
Rejestracja: 2007-11-28, 16:05

Re: Tematyka prac magisterskich/licencjackich

Postautor: motyl » 2007-12-13, 18:33

Temat z zainteresowaniami moze byc! Mozesz zbadac zainteresowanie samym wychowaniem fizycznym jako lekcją, podejscie do lekcji itd itp, albo też jakie uczniowie preferują dyscypliny sportowe ( chociaż tu może być gorzej bo pewnie 90% chłopców wybierze piłkę nożną :lol2: ).