Zielona Szkoła - Warszawa

tu możesz porozmawiać z kolegami, zadać pytanie nauczycielom

Moderatorzy: Basiek70, służby porządkowe

Kapsel2222
Posty: 3
Rejestracja: 2009-11-16, 20:02
Kto: uczeń
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie

Zielona Szkoła - Warszawa

Postautor: Kapsel2222 » 2009-11-16, 20:16

Mimo że jestem uczniem I klasy gimnazjum to założyłem ten wątek właśnie w tej kategorii, gdyż mój problem jest bardziej natury wychowawczej...

Otóż każda klasa I w mojej szkole "musi" jechać na "zieloną szkołę" (starsze już nie muszą - kwestia integracji) - przynajmniej dwudniową. Wszystkie inne klasy jadą na wycieczki czterodniowe lub pięciodniowe i tylko moja klasa jest najbardziej "poszkodowana".
Nasz wychowawca zabiera nas na wycieczkę dwudniową, więc jesteśmy w naszej szkole rekordzistami...
Pan powiedział że "ma też swoje życie"(po części go rozumiem) i zgodzi się pojechać z nami na pięć dni jeżeli ktoś przygotuje plan wycieczki i wstępny kosztorys. Podjąłem się tego zadania (nikomu o tym nie mówiąc). Znalazłem najciekawsze miejsca w Warszawie (bo takie miasto wybrała klasa) i wszystko byłoby dobrze gdyby nie pewien mały problem... Noclegi! Szukam, szukam i nie mogę znaleźć odpowiedniego(również taniego) noclegu dla 29 osób + wychowawca + opiekunowie...

Liczę że ktoś z Państwa był kiedyś ze swoją klasą w Warszawie i mógłby mi pomóc. Z góry dziękuję i liczę na szybką odpowiedź!

Kapsel2222
Posty: 3
Rejestracja: 2009-11-16, 20:02
Kto: uczeń
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie

Re: Zielona Szkoła - Warszawa

Postautor: Kapsel2222 » 2009-11-16, 20:38

Nie, nauczyciel powiedział że z nami pojedzie na pięć dni pod warunkiem że sami opracujemy plan i kosztorys...

Awatar użytkownika
malgala
Posty: 8170
Rejestracja: 2007-07-30, 18:50
Kto: nauczyciel
Przedmiot: Matematyka
Lokalizacja: łódzkie

Re: Zielona Szkoła - Warszawa

Postautor: malgala » 2009-11-16, 21:43