Dyskoteka Szkolna. Pilne!!

tu możesz porozmawiać z kolegami, zadać pytanie nauczycielom

Moderatorzy: Basiek70, służby porządkowe

negativ
Posty: 1
Rejestracja: 2009-11-25, 15:46
Kto: uczeń
Przedmiot: Inne
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie

Dyskoteka Szkolna. Pilne!!

Postautor: negativ » 2009-11-25, 15:52

Witam. Jestem uczniem gimnazjum i ostatnio spotkałem sie z pewnym problemem, a mianowicie moja wychowawczyni zabroniła iść mi i paru osobom pójscia na dyskoteke szkolną ( poniewaz mam uwagi - 5 ) Czy nauczyciel moze zabronic pojscia na dyskoteke szkolna ? Prosze o odpowiedz ;)

Awatar użytkownika
malgala
Posty: 8170
Rejestracja: 2007-07-30, 18:50
Kto: nauczyciel
Przedmiot: Matematyka
Lokalizacja: łódzkie

Re: Dyskoteka Szkolna. Pilne!!

Postautor: malgala » 2009-11-25, 17:29

Tak, może zabronić.
Jeżeli uczeń ma na swoim koncie jakieś przewinienia (a 5 uwag to chyba z powietrza się nie pojawiło), to wychowawca ma prawo zastosować karę w postaci zakazu udziału w imprezach klasowych lub szkolnych. Podobnie rodzice mogą zabronić dziecku wyjścia na dyskotekę.
Poza tym mogłeś to pytanie zadać w kąciku uczniowskim. W tym dziale uczniowie się nie wypowiadają (poczytaj regulamin forum).

Awatar użytkownika
sylwiam81
Posty: 42
Rejestracja: 2009-11-23, 20:23
Kto: nauczyciel
Przedmiot: Język niemiecki
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie

Re: Dyskoteka Szkolna. Pilne!!

Postautor: sylwiam81 » 2009-11-25, 18:45

przykre to ale niestety prawdzewe,nauczyciel,dyrektor moze zabronic uczniowie przyjść na dyskotekę,jeśli uczeń,źle się zachowuje bo dyskoteka jest w pewnym sensie nagrodą dla uczniów a nikt nie potrzebuje na dykotece osób,którzy zachwują się niestosownie

motylek8
Posty: 365
Rejestracja: 2008-02-04, 14:51
Kto: nauczyciel
Przedmiot: Język angielski
Lokalizacja: dolnośląskie

Re: Dyskoteka Szkolna. Pilne!!

Postautor: motylek8 » 2009-11-25, 21:29