Niesprawiedliwe ocenianie uczniów

tu możesz porozmawiać z kolegami, zadać pytanie nauczycielom

Moderatorzy: Basiek70, służby porządkowe

Maślorz
Posty: 37
Rejestracja: 2009-09-04, 20:58
Kto: uczeń
Lokalizacja: pomorskie

Niesprawiedliwe ocenianie uczniów

Postautor: Maślorz » 2010-02-05, 20:28

W związku z wystawieniem ocen w mojej szkole, chciałabym zapytać nauczycieli czy zawsze oceniają sprawiedliwie uczniów. Nie ukrywam ,że ocena którą dostałam z w-fu zaskoczyła mnie. Dostałam 5, mimo że byłam na 6 zawodach międzyszkolnych. Były to zawody lekkoatletyczne i parę meczy piłki ręcznej, właśnie tą dyscyplinę trenuje w szkole. Chodzę więc na dodatkowe zajęcia jakimi są treningi, a to powinno sie liczyć. Przyznam sie bez bicia ,że nie jestem grzecznym uczniem, a lekcje w-fu bez gadania to stracone lekcje :twisted: .Dlatego nie wnikam tak bardzo w tą ocenę, ale naprawdę zdenerwował mnie fakt, że moja koleżanka również ma 5 pomimo ,że w żadnych zawodach nie brała udziału. Nie jest super sprawna. Moim zdaniem zwyczajnie sie podlizuje. Według mnie powinna mieć 4 i to było by sprawiedliwie. Ma 5 tylko dla tego ,że wykonuje wszystkie ćwiczenia, niezależnie czy zawsze dobrze ? Czuje sie pokrzywdzona mając taką samą ocenę jak ona. Nie myślcie ,że jestem egoistką, ale mówię prawdę, przecież zachowanie nie może mieć takiego wpływu na ocenę prawda>? Wystarczy ,że na każdej lekcji będzie sie jak mysz pod miotłą i już 5 ? bez wykazania ? To nie sprawiedliwe. Z drugiej jednak strony nie powiem złego słowa na tą dziewczynę, bo jest moją koleżanką, chodzimy razem do klasy. Uważam ,że nauczycielka źle mnie oceniła, ale oceny są już wystawione a na uzasadnienie w-fiestka powiedziała ,że to przez zachowanie. :?

edzia
Posty: 4766
Rejestracja: 2008-02-05, 23:02

Re: Niesprawiedliwe ocenianie uczniów

Postautor: edzia » 2010-02-05, 20:36

Maślorz pisze:Przyznam sie bez bicia ,że nie jestem grzecznym uczniem, a lekcje w-fu bez gadania to stracone lekcje