jak to wyglada od str nauczyciela?

tu możesz porozmawiać z kolegami, zadać pytanie nauczycielom

Moderatorzy: Basiek70, służby porządkowe

lama94
Posty: 7
Rejestracja: 2009-05-10, 21:51
Kto: uczeń
Przedmiot: Fizyka
Lokalizacja: śląskie

Problem z nauczycielką....

Postautor: lama94 » 2009-05-10, 22:11

Witam jak widać jestem uczniem gimnazjum.W tym roku przyszła do nas uczyć nowa pani od fizyki,już od początku głupio się patrzyła.... opiszę wszystko od początku.Wzięła mnie kiedyś do odpowiedzi,mimo że nic nie umiałem to dostałem 4 :) na jedno pytanie Jej odpowiedziałem.Na lekcjach patrzy się na mnie nawet po 1,5 min bez przerwy,na przerwach też to samo.Teraz zaczęła bawić się włosami i uśmiechać i patrzyć na mnie na dyżurach na przerwie.Ostatnio pisaliśmy sprawdzian ,dostałem w kilku zadanich wiecej pkt od kumpla który miał to samo.Nie kiedy jak gadam z kumplami to przygląda się i uśmiecha,jak podejdę do Niej i o coś spytam to patrzy się na moje usta chyba(tak gadają) i nic mi nie odpowiada tylko patrzy się na mnie z powiększonymi żrenicami, teraz nie którzy ze szkoły zaczęli mnie nazywac pan X bo mówią ze mam względy u Niej,a ja serdecznie mam dość nazywania mnie panem X i wymyślania róźnich historyjek przez innych uczniów...poradzicie coś ??? czy dalej mam udawać ,że nic nie widzę??...

lama94
Posty: 7
Rejestracja: 2009-05-10, 21:51
Kto: uczeń
Przedmiot: Fizyka
Lokalizacja: śląskie

Re: jak to wyglada od str nauczyciela?

Postautor: lama94 » 2009-05-11, 05:55

poradzicie coś mogę dodać,że nauczcielka jest młoda około 28lat nie ma męża ani dzieci....

lama94
Posty: 7
Rejestracja: 2009-05-10, 21:51
Kto: uczeń
Przedmiot: Fizyka
Lokalizacja: śląskie

Re: jak to wyglada od str nauczyciela?

Postautor: lama94 » 2009-05-11, 14:01

Poki jej nie było to normalnie się zachowywało,a teraz jak faworyzuje to co mam zrobić,podejść i zapytac o co jej chodzi???uwierzcie ludzie jest tak jak opisuję,nie trolluję..... jak kolega wczesniej napisał....

Niemamnicku
Posty: 47