Nauczyciel wspomagający - edukacja wczesnoszkolna

Moderatorzy: Basiek70, służby porządkowe

maripose
Posty: 3
Rejestracja: 2018-04-10, 22:04
Kto: student
Przedmiot: Zajęcia zintegrowane
Lokalizacja: małopolskie

Nauczyciel wspomagający - edukacja wczesnoszkolna

Postautor: maripose » 2018-04-10, 22:12

Szanowni Państwo,

nazywam się Mariola Kisielewska i jestem studentką drugiego roku Pedagogiki Przedszkolnej i Wczesnoszkolnej na Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie.
Piszę do Państwa prośbę, ponieważ zostało mi wyznaczone zadanie w ramach przedmiotu Praca w klasach terapeutycznych i integracyjnych. Zadanie ma polegać na przeprowadzeniu rozmowy z nauczycielem wspomagającym w klasie integracyjnej. Zależy mi na odpowiedzi na sześć pytań, które przesyłam Państwu poniżej. Czy ktoś z Państwa byłby w stanie mi pomóc i odpowiedzieć na te pytania? Odpowiedzi zostaną wykorzystane przeze mnie tylko do zaliczenia przedmiotu.

Dziękuję za poświęcony czas i przesyłam wyrazy szacunku,
Mariola Kisielewska.

Pytania:
Rozmowa z nauczycielem wspomagającym, pracującym w grupie integracyjnej

1. Uczniowie z jakim typem trudności uczęszczają do klasy, gdzie obejmuje Pan/Pani wychowawstwo?

2. Jaki obowiązki spoczywają na Panu/Pani w grupie integracyjnej?

3. Jaką dokumentację musi Pan/Pani wypełnić w grupie integracyjnej?

4. Jakie metody i formy pracy stosuje Pan/Pani w grupie integracyjnej w celu realizacji wymagań programowych?

5. Jak w stosunku do uczniów z trudnościami edukacyjnymi odnoszą się pozostali wychowankowie w Pana/Pani grupie integracyjnej?

6. Co w zakresie integracji za swój największy sukces uznaje Pan/Pani?

maripose
Posty: 3
Rejestracja: 2018-04-10, 22:04
Kto: student
Przedmiot: Zajęcia zintegrowane
Lokalizacja: małopolskie

Re: Nauczyciel wspomagający - edukacja wczesnoszkolna

Postautor: maripose » 2018-04-10, 22:14