Postautor: Anila637 » 2021-03-13, 11:49
Była wystawiana rok temu. W znajduje się jeszcze opis badania pedagogicznego które wygląda tak Czyta w wolnym tempie w sposób płynny z nielicznymi błędami typu przekręcanie wyrazów zmiana brzmienia liter domysły. Ma trudności w zrozumieniu czytanego tekstu na głos i po cichu. Formułując samodzielne wypowiedzi pisemne właściwe odnosi się do tematu. Jednak popełnia liczne błędy ortograficzne i gramatyczne. Poziom graficzny pisma nie budzi zastrzeżeń. Nie opanowała działań pisemnych, działań na ułamkach, podstaw geometrii itp.
Zaleca się dostosować wymagania edukacyjne do możliwość psychofizycznych dziecka ze względu na obniżony rozwój umysłowy, obniżony rozwój wielu funkcji poznawczych, oraz liczne braki programowe.
1. Dostosować wymaganiach edukacyjne
2. Odpytywać z mniejszych partii materiału i o mniejszym stopniu trudności
3. Pozostawić więcej czasu na opanowanie trudnych dla dziecka treści
4. Nagradzać wysiłek wkładany w nauke a nie tylko efekty
5. Włączyć do zajęć wyrównawczych
6. Skupić się na mocnych stronach uczennicy i je rozwijać
Zalecenia dla rodziców są takie
1. Zachęcać do czytelnictwa
2. Rozwijać zainteresowania dziecka
3. Motywować do systematycznej nauki
4. Sprawdzać poziom opanowanej wiedzy
5. Pomagać w odrabianiu zadań i nauce