malgala pisze:Powtarzanie zawsze ma sens, ale nie rób tego wracając do tych samych tematów i wałkując je jeszcze raz.
Uczysz przyrody. masz więc doskonałą okazję na ugruntowanie zdobytej wiedzy w terenie, na realizację projektów edukacyjnych, na eksperymenty uczniowskie, na pokazanie uczniom praw przyrody rządzących otaczającym je światem.
Niech wykorzystują zdobytą wiedzą do rozwiązywania problemów praktycznych.
I ja: Post nr 5, Wysłany: 2014-02-07, 21:16
Czyli 18 godzin. No to akurat te kilka tematów plus powtórka i utrwalenie.
Możesz też powybierać ze sprawdzianów szóstoklasisty same zadania z przyrody i omówić z dziećmi. W końcu się sprawdzi, co mówią media, że uczymy pod sprawdziany:)
A po sprawdzianie hulaj dusza - wycieczki, eksperymenty, obserwacje, zielniki, hodowle, badania...
W życiu bowiem istnieją rzeczy, o które warto walczyć do samego końca. Paulo Coelho