Rodzice zabierają ucznia na wakacje w ciągu roku szkolnego

tu rozmawiamy o wszystkim czasami poważnie, czasami z przymrużeniem oka

Moderatorzy: Basiek70, służby porządkowe

Zenon82
Posty: 1
Rejestracja: 2015-06-08, 14:48
Lokalizacja: wielkopolskie

Rodzice zabierają ucznia na wakacje w ciągu roku szkolnego

Postautor: Zenon82 » 2015-06-08, 14:58

Szanowni Państwo, jestem dziennikarzem portalu WP.PL (chociaż akurat z wykształcenia jestem nauczycielem :) ) i zwracam się do Państwa z prośbą o pomoc. Otrzymałem zadanie napisania artykułu dotyczącego rodziców, którzy zabierają swoje dzieci na wakacje w ciągu roku szkolnego - zwłaszcza właśnie teraz, w połowie czerwca, gdy w wielu szkołach oceny są już wystawione. Proszę o kontakt, jeśli ktoś z Państwa spotkał się z taką sytuacją. Chciałbym po prostu zapytać, czy rodzice w takiej sytuacji mówią otwarcie o wyjeździe, czy przynoszą zwolnienia lekarskie itd., jak Państwo oceniają takie zachowania itd.

Będę bardzo wdzięczny za kontakt (może być mailowy - mój adres to kubiak.zenon@wp.pl. - tylko proszę podać do siebie numer telefonu i informację, o której godzinie mogę zadzwonić, rozmowa nie zajmie nam więcej niż 10 minut). Jeśli to dla Państwa z jakiegoś powodu istotne, mogę zapewnić anonimowość.

Z góry dziękuję za pomoc

Zenon Kubiak (dziennikarz portalu Wirtualna Polska)

mm2014
Posty: 14
Rejestracja: 2014-10-15, 19:32
Kto: rodzic
Lokalizacja: łódzkie

Re: Rodzice zabierają ucznia na wakacje w ciągu roku szkolnego

Postautor: mm2014 » 2015-06-17, 21:15

dla mnie to poroniony pomysł i szkoła nie powinna na coś takiego się zgadzać. W swojej pacy na szczęscie na coś takiego nie natrafiłam

Dominik82d
Posty: 4
Rejestracja: 2015-06-22, 20:14
Kto: student
Lokalizacja: mazowieckie

Re: Rodzice zabierają ucznia na wakacje w ciągu roku szkolnego

Postautor: Dominik82d » 2015-06-22, 20:17

Dla mnie tylko wyjazdy w dni wolne od szkoły, po co dziecko ma robić zaległości?

rafals
Posty: 1
Rejestracja: 2015-07-13, 17:54
Kto: rodzic