Tatuaż u nauczyciela

tu rozmawiamy o wszystkim czasami poważnie, czasami z przymrużeniem oka

Moderatorzy: Basiek70, służby porządkowe

Awatar użytkownika
brebi
Posty: 57
Rejestracja: 2015-06-03, 19:51
Kto: nauczyciel
Przedmiot: Język polski, Inne
Lokalizacja: łódzkie

Tatuaż u nauczyciela

Postautor: brebi » 2015-07-17, 08:39

Witajcie.
Zauważyłam, że temat tatuażu u nauczyciela wywołuje wiele kontrowersji. Jakie jest Wasze zdanie? Kogo bulwersuje? Dlaczego?
Pozdrawiam.
Znajdź własną drogę, zdobywaj szczyty!

hermy28
Posty: 10
Rejestracja: 2014-07-29, 23:04
Kto: nauczyciel
Przedmiot: Język angielski
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie

Re: Tatuaż u nauczyciela

Postautor: hermy28 » 2015-07-17, 19:59

osobiście nie mam tatuaży, ale nie dlatego, że jestem nauczycielką. Lubię tatuaże, i wiele z nich jest dziełem sztuki, inspiracją, motywacją. Co roku robię zajęcia dla uczniów o tatuażach, gdzie oglądamy różne tatuaże, projekty artystyczne, rozmawiamy na temat tego czy i kiedy warto zrobić tatuaż. Nie wydaje mi się, że powinien to być temat tabu. Znam nauczycieli z tatuażami. Każdy ma prawo wyrażać siebie, nauczyciel też, i nie ważne czy ma różowe włosy czy "rękaw" to liczy się to co sobą reprezentuje. Szkoda, że w wielu szkołach robi się problemy takim nauczycielom. Również skupia się na tym, żeby zakazać uczniom makijażu, tatuaży, kolczyków. Jak dla mnie każdy przekraczający próg szkoły dorosły czy nie powinien wyglądać po prostu schludnie, niewyzywająco, dawać dobry przykład zachowaniem i to jest najważniejsze. No może nie powinien pokazywać wszystkim jakie to fajne mieć pół ciała wytatuowane, ale np taka lekcja z rozmową uświadamiającą na pewno będzie przydatna. Uczniom trzeba wytłumaczyć, ze tatuaż jest na całe życie, że powinien go wykonać profesjonalista, i że najlepiej 2 lata odczekać od pojawienia się danego pomysłu, bo ciało nie ucieknie, a jeśli za 2 lata będzie się nadal chciało zrobić taki tatuaż, to znaczy, że raczej nie będziemy tego żałować.