Poszukiwanie pracy

tu rozmawiamy o wszystkim czasami poważnie, czasami z przymrużeniem oka

Moderatorzy: Basiek70, służby porządkowe

kakkk
Posty: 9
Rejestracja: 2015-09-20, 19:20
Lokalizacja: podkarpackie

Poszukiwanie pracy

Postautor: kakkk » 2017-02-20, 18:09

Witam! Mam kilka pytań odnośnie poszukiwania pracy.

- Kiedy najlepiej złożyć podania do szkół? (luty, marzec, kwiecień?)
- Czy wysyłać podania pocztą z potwierdzeniem odbioru, mailem czy tylko wyłącznie osobiście?

matrioszkasss
Posty: 12
Rejestracja: 2017-02-25, 18:44
Kto: nauczyciel
Przedmiot: Język polski
Lokalizacja: małopolskie

Re: Poszukiwanie pracy

Postautor: matrioszkasss » 2017-02-25, 19:22

(Jeszcze) nie znam się zbyt dobrze na tych sprawach, ale chyba do 30 marca dyrekcja organizuje pracę szkoły na przyszły rok szkolny..?
Zawsze lepiej osobiście, bo im większy wysiłek w to wkładasz, tym bardziej Ci na pracy zależy, tak mi się wydaje :) Mailem to chyba najgorzej, bo maile odbiera sekretarka, która (przynajmniej u mnie) ma tyle na głowie i jest tak wiecznie zalatana, że nie zdziwiłabym się, gdyby Twój mail z CV gdzieś przepadł.
Ostatnio słyszałam, że urzędy miasta gromadzą oferty pracy dla nauczycieli i publikują je u siebie na stronie, pogrzeb tam. Nie wiem, czy nie jest podobnie z kuratorium. A najlepiej to pocztą pantoflową. Pracuję dopiero od września i już 6 razy dyrekcja mnie pytała, czy nie mam znajomego, który szuka pracy jako nauczyciel .... w szkole naszej/innej :)

imerkao
Posty: 5
Rejestracja: 2017-01-17, 09:14
Kto: uczeń
Przedmiot: Biologia
Lokalizacja: śląskie

Re: Poszukiwanie pracy

Postautor: imerkao » 2017-03-07, 17:03

ja nie szukam pracy bo jestem na rencie
reklama

Awatar użytkownika
malgala
Posty: 8170
Rejestracja: 2007-07-30, 18:50
Kto: nauczyciel
Przedmiot: Matematyka
Lokalizacja: łódzkie

Re: Poszukiwanie pracy

Postautor: malgala » 2017-03-07, 19:54

imerkao pisze:ja nie szukam pracy bo jestem na rencie

A jaki to ma związek z tematem?