zmiana zawodu

tu rozmawiamy o wszystkim czasami poważnie, czasami z przymrużeniem oka

Moderatorzy: Basiek70, służby porządkowe

hortensjaa
Posty: 1
Rejestracja: 2017-06-14, 12:37
Kto: nauczyciel
Przedmiot: Historia
Lokalizacja: małopolskie

zmiana zawodu

Postautor: hortensjaa » 2017-06-14, 12:44

Witam, od 3 lat pracuję jako nauczycielka historii w gimnazjum, w związku z reformą szkolnictwa szkoła zostanie przekształcona w podstawówkę. Mieliśmy dużo klas, więc we dwie z koleżanką uczyłyśmy historii, no ale niestety, teraz będzie tylko miejsce dla jednej, a ja z racji krótszego okresu pracy zostanę zwolniona… ale w sumie tak myślę, że może to i lepiej… skończyłam historię, chciałam być nauczycielką, ale trochę się rozczarowałam tą pracą, pensją, tą atmosferą w pokoju nauczycielskim, tą biurokracją.Myślę, że może zacznę coś nowego. Jak myślicie, czy trudno będzie mi sie przekwalifikować i znaleźć pracę w innym zawodzie? Ma ktos podobne doświadczenia?

qjaf
Posty: 367
Rejestracja: 2010-04-09, 11:07
Kto: nauczyciel
Przedmiot: Historia, Technika, WOS
Lokalizacja: dolnośląskie

Re: zmiana zawodu

Postautor: qjaf » 2017-06-14, 18:21

Witaj kolezanko po fachu:) Czy trudno sie przekwalifikowac? Chyba latwiej niz kiedys. Dobra znajomosc jezyka obcego wydaje sie byc niezbedna do pracy w korpo. Wtornosc i chore relacje miedzy ludzmi czasem tam panuja, ale zarobki sporo wyzsze niz w szkole.

minowa
Posty: 34
Rejestracja: 2013-12-05, 16:46
Przedmiot: Inne
Lokalizacja: śląskie

Re: zmiana zawodu

Postautor: minowa » 2017-06-14, 18:43